Happinez: Een keer blazen en het stort al in

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:https://www.funda.nl/koop/gieten/huis-4 ... K4dsoszK9k
Mooie locatie, voldoende ruimte maar helemaal geen foto’s van hoe het er verder binnen uit ziet? Keuken? Badkamer?
Berdien schreef:https://www.funda.nl/koop/gieten/huis-4 ... K4dsoszK9k
Mooie locatie, voldoende ruimte maar helemaal geen foto’s van hoe het er verder binnen uit ziet? Keuken? Badkamer?
Caily schreef:Ik ben er heel vaak binnen geweest en ken ook de reden waarom er binnen geen foto’s zijn getoond. Grofweg is dat vanwege de manier hoe de huidige bewoners leven. Er is binnen niks extreem mis, het is verouderd en basic, maar prima functionerende keuken en badkamer. Zit veel werk in qua modernisering, maar je hoeft er zeker geen caravan naast te zetten.
De boxen is wellicht discutabel, maar wellicht zijn er onder jullie enkelen die weten wat een dergelijke stal inrichting kost, dat is voor de meeste potentiële kopers niet interessant. Het zit er pas net een jaar in. Dus dan liever eruit halen en meenemen.
Het land nu is echt 1 erf, ligt een goede rijbak op en onlangs paddock met verharding en ruime schuilstal geplaatst. Echter is het nu pacht en hebben de landeigenaren aangegeven het betrokken perceel te willen verkopen aan de potentiële kopers van de boerderij.
Qua vergunningen ben ik niet op de hoogte.
Caily schreef:Dat laatste wat je schrijft ben ik het volledig mee eens hoor. Super zonde, want ik als meer wetende zie vooral veel kansen. Maar die haal je niet uit funda.
Heb je een idee van de kosten van dergelijke boxen? Denk dat je dan je antwoord wel hebt
Caily schreef:Dat laatste wat je schrijft ben ik het volledig mee eens hoor. Super zonde, want ik als meer wetende zie vooral veel kansen. Maar die haal je niet uit funda.
Heb je een idee van de kosten van dergelijke boxen? Denk dat je dan je antwoord wel hebt
EllyC schreef:Ik snap de keuze om de boxen erbuiten te houden echt niet.
Je verkoop het als paardenpand, maakt hier wel foto's van en dan zit het er niet bij.
2dehands zijn deze boxen uiteraard nog wat waard maar niet meer zoveel als aanschaf.
Ga dan in onderhandeling met kopers als die mensen niets met paarden hebben dat er korting mogelijk is.
Ik vind het een slechte advertentie op funda.
Berdien schreef:Kijk, insider information![]()
Ik zou ook bij verouderde keuken en badkamer etc deze wél laten zien, want door ze niet te laten zien krijg je alleen maar meer vragen of mensen die niet eens gaan bezichtigen.
Caily schreef:zo is het
Bij laten staan zou de prijs zo 2k omhoog mogen. Dat is pas zonde. Is nogal wat, dat wordt de groep mensen die het kan betalen nog kleiner. Terwijl met de 2 boxen, 4 groepshokken en schuilstal die over blijven je echt wel een paard of 10-20 zeker kan houden zonder die boxen. En zelf naar wens en vermogen boxen terug kan plaatsen. Maar ook dat staat niet duidelijk in de advertentie.
Maar heb er nu genoeg over gezegd, de echt nieuwsgierigen moeten maar een bezichtiging inplannen…