Haha jep sorry, is inderdaad verwarrend, Daarom zet ik het er meestal bij maar ik vind dat ook weer overkomen alsof ik mezelf heel interessant vind

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Meld me ook maar. Al even een tijd op zoek maar man wat een drama. Bezichtigingen die op het laatst worden afgezegd terwijl je al 2 uur onderweg bent. Verkoper die niet wil verkopen. Leuk als je een dag ervoor gereden hebt letterlijk. Fotos goed werkeljkheid echt dramatisch. Verhalen die niet kloppen. Benzinestations pal naast maar niet te zien op foto. Dikke scheuren vrzakkingen, noem maar op. Of echt net voor je neus verkocht.
Gister lief huisje alleen niet voor mijn handicap, wasmachine op een dusdanig rare plaats dat ik niet meer kon wassen. Huren begin ik niets eens aan in nl. Onvindbaar en onbetaalbaar.
Ik heb nog twee jaar. Maandag weer twee bezichtigingen, rijd zondag bij een mogelijk huisje lamgs en voor de kerst of met kerst ergens proefdraaien voor een of meerdere nachten.dat is wel heel fijn.
rommulus schreef:Nou het is vooral banketstaaf dat ze ineens dingen wel heel veel gaan veranderen ondanks dat ze akkoord zijn gegaan.
Iedere keer gaat van alles op hun voor waarden en we hebben haast niets in te brengen...