Haha jep sorry, is inderdaad verwarrend, Daarom zet ik het er meestal bij maar ik vind dat ook weer overkomen alsof ik mezelf heel interessant vind
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bovendien wil een vriend van ons het misschien gaan huren, dat zou al helemaal mooi zijn.
dat is wel heel fijn.
ruim genoeg? Ergens waar het nog rustiger is dan hier.
karuna schreef:Meld me ook maar. Al even een tijd op zoek maar man wat een drama. Bezichtigingen die op het laatst worden afgezegd terwijl je al 2 uur onderweg bent. Verkoper die niet wil verkopen. Leuk als je een dag ervoor gereden hebt letterlijk. Fotos goed werkeljkheid echt dramatisch. Verhalen die niet kloppen. Benzinestations pal naast maar niet te zien op foto. Dikke scheuren vrzakkingen, noem maar op. Of echt net voor je neus verkocht.
Gister lief huisje alleen niet voor mijn handicap, wasmachine op een dusdanig rare plaats dat ik niet meer kon wassen. Huren begin ik niets eens aan in nl. Onvindbaar en onbetaalbaar.
Ik heb nog twee jaar. Maandag weer twee bezichtigingen, rijd zondag bij een mogelijk huisje lamgs en voor de kerst of met kerst ergens proefdraaien voor een of meerdere nachten.dat is wel heel fijn.
gaat een hoop duidelijk maken.
ben ook heel blij met die geboden mogelijkheid.
rommulus schreef:Nou het is vooral banketstaaf dat ze ineens dingen wel heel veel gaan veranderen ondanks dat ze akkoord zijn gegaan.
Iedere keer gaat van alles op hun voor waarden en we hebben haast niets in te brengen...
Wat Karuna zegt.. Je geeft gewoon aan dat je x hebt geboden op basis van een bepaalde staat en alles wat ze meenemen verminderd de waarde met x dus wordt het bod y.. Tenzij ze de spullen gewoon laten staan zoals afgesproken.. En als je dat telefonisch niet durft stel gewoon een nette e-mail op naar de makelaar. Met daarin een kopie LvZ zoals het was en een lijst wat nu al is meegenomen zonder overleg/zonder toestemming etc. Maar nogmaals..is wel afhankelijk van hoe graag je dit huis wil hebben

. Ben mijn eerste opschrijfboekje kwijt geraakt. Schrijf alle huizen die ik bezichtig netjes op met alle info erbij. Handig om te voorkomen dat je ergens twee keer heen gaat terwijl het niks is.