Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Ik ben niet voor leningen bij familie... Op vlak van geld hou ik de dingen graag zakelijk en gescheiden als het kan.
Varekaj schreef:Ik ben niet voor leningen bij familie... Op vlak van geld hou ik de dingen graag zakelijk en gescheiden als het kan.
Varekaj schreef:Voor zover ik weet niet want ik heb daar geen adres of (toekomstige) vaste verblijfplaats.
@Menino: zelfs dan sta ik er niet om te springen, of het zou via mijn broer moeten gaan... Maar die is dan weer nooit ginds geweest dus heeft er een stuk minder affiniteit mee. Ik overweeg wel om te kijken of mijn notaris ervaring heeft met kopen in het buitenland om daar info in te winnen.
Ik wil er gerust mijn eigen stuk land voor verkopen om extra eigen inbreng te hebben, alleen zit je met die procedure na verkoop ook al direct een half jaar verder. Helemaal omdat er voorkooprecht op zit en dat alleen al duurt makkelijk 2 maanden om te laten passeren.
moonsparkle schreef:Ik zie hier zo ontzettend veel blikjes onderweg, als dat ingevoerd zou worden zet het mij wel aan tot opruimen buitenik loop toch veel. Alleen zullen er ongetwijfeld dan andere barcodes opkomen en kun je dan vast niet inleveren wat je nu op straat vind
Varekaj schreef:Zo, da's wel "fijn" dat je zo toch iets kan terugkrijgen van je aankopen, of bijverdienen als je lege blikjes verzamelt. Gok dat veel Belgen dat niet gaan weten en dus alles maar gewoon weggooien. Zie je ook op equitana bijvoorbeeld, veel mensen die hun plastic flesjes weggooien terwijl je geld terug krijgt als je ze retour brengt.