Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 10:04

karin1985 schreef:
Ja de rest van het huis moet nog om de muur heen gestyled worden.... meerjarenplan

Jaaa dat snap ik!
Klussen is duur en tijdrovend.
Ik ben heeel benieuwd wat jullie om de muur heen nog gaan doen. Gaaf! Je hebt iig echt een prachtig uitgangspunt vanuit het groen.

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 20:23

Krukje door mijn vader gemaakt, moet nog afgelakt worden maar hij zit heerlijk! Deze heeft hij voor mijn moeder gemaakt, voor aan het hogere bureau (bar model) die ik weer voor mijn moeder heb gemaakt. De zitting heeft iets een kuiltje en er zitten kleine wieltjes onder die op het laminaat geluidloos zijn. Nu wil ik zelf ook zo'n krukje haha! :P Hij heeft hem geïnspireerd op een krukje die we op de dutch design week hebben gezien. :)

Afbeelding

Leuk is tie hè? :D

Lienek

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 21:48

Afbeelding
Afbeelding
Ik vind dit zo leuk! Wil straks echt een oud dressoir gaan kopen en dan helemaal verven en bunny proof maken voor mijn konijn. Overigens alleen als nacht hok. mijn konijn loopt als een hondje los in huis maar wil graag een groter nachthok voor hem dan het kleine hokje wat hij nu heeft

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 21:52

Ziet er altijd super leuk uit, maar maak jij maar eens een (houten) meubel pies-proof :n

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 22:01

MamaMiesje schreef:
Ziet er altijd super leuk uit, maar maak jij maar eens een (houten) meubel pies-proof :n

Het konijn van mijn buren was 100% zindelijk. Die deed het op de kattenbak en verder niet...
Volgens hun was het niet eens zo moeilijk om aan te leren (al heb ik toch liever mijn poezels)

@_Marinke_: Gaaf dat je vader zo handig is...

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 22:12

karin1985 schreef:
MamaMiesje schreef:

Het konijn van mijn buren was 100% zindelijk. Die deed het op de kattenbak en verder niet...
Volgens hun was het niet eens zo moeilijk om aan te leren (al heb ik toch liever mijn poezels)

@_Marinke_: Gaaf dat je vader zo handig is...

Die van ons is ook zindelijk. Ik zet gewoon zijn oude bak er in :)
Alleen poepjes neemt ie nog wel eens mee vanwege zijn fluffy vacht. maar plasjes doet ie netjes op de plek. op het tapijt is het hier een enkele keer voor gekomen omdat zijn hokje was dichtgeklapt bijvoorbeeld dan kon ie er niet in. Maar hij doet alles netjes in de bak :)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 20:02

Wat gaaf zeg, die kooi-meubeltjes! Lijkt me vooral ook leuk voor gerbils. Die plassen ook bijna niet, dus dat zou geen probleem moeten zijn.

Ik heb eindelijk onze boekenkast zo goed als klaar. Helemaal op maat gemaakt en met plafondlijsten afgewerkt. Ik ben er erg blij mee! Op de foto lijkt het wel wat drukker dan in het echt. Ik twijfel alleen of de bank zo wel goed staat.
Afbeelding
Afbeelding

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 20:04

SUPER gaaf :))

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 20:30

Ja hoor 8nnemiek, wrijf die kwantum tafeltjes er nog maar even goed in :+ ;) Ze zijn echt heel leuk ( en je boekenkast ook !)

rover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 20:33

Prachtig 8nnemiek!

Handig en mooi krukje Marinke.

Jinthe1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 20:40

De tafeltjes komen bijna zeker eind dit jaar nogmaals in de verkoop bij de kwantum :j
Dus voor diegene die ze willen hebben is het de moeite om in de gaten te houden!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 20:40

Bedankt allemaal :D
Haha maris, ik ben nog steeds dolblij met de tafeltjes <3 Ik moet ze alleen eens vernissen of olieën ofzo, want er komen vrij snel watervlekjes op. Zijn wel gemakkelijk weg te schuren met een schuurpapiertje gelukkig :Y)

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 20:41

Popke schreef:
De tafeltjes komen bijna zeker eind dit jaar nogmaals in de verkoop bij de kwantum :j
Dus voor diegene die ze willen hebben is het de moeite om in de gaten te houden!

ooh echt waar ? En hoe kom ik daar, op tijd, achter ???

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 20:42

Ik zal het ook in de gaten houden! Zodra ik ze weer in de winkel zie laat ik het weten :D

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 20:44

Lieffff ! Kwantum zit hier namelijk niet echt in de buurt, dus even binnenlopen zit er niet in. En de vorige keer waren de tafeltjes al weg voordat de folder hier in de brievenbus zat.

santie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 20:48

Zodra ze weer verkrijgbaar zijn, komt het op de site te staan. Waarschijnlijk in december pas.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 22:11

Mooi die kast! Ik denk alleen dat je de balans zo een beetje mist, de ene muur hoog en vol & daar tegenover laag en leeg?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 22:26

Klopt, maar die lege muur is ons beamer-scherm, vandaar :Y)
Ik had daar ook het liefst een rustig schilderij gehad ofzo.
Wel gebruik ik de beamer soms als 'bewegend schilderij' zeg maar, als we bezoek hebben :j

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 22:27

Ik zou inderdaad eerder twee stoelen bij de boekenkast zetten. Of een chaise lounge. :)

Dan de haard naar de 'kale' muur en de bank vlak voor de fotograaf gericht op het raam.

Nog te volgen? ;)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 22:35

Twee stoelen bij de boekenkast is een leuk idee inderdaad :j Alleen lijkt de kamer er heel veel kleiner door als de bank zo midden in de kamer staat. Dat hebben we al eerder geprobeerd :j Aan de rechterkant staat een eetkamertafel en vlak daar achter de keuken, allemaal in dezelfde kleine ruimte. Het is echt een hoop gepuzzel om het überhaupt allemaal erin te krijgen _O-
En dan heb je nog de mannen, alles moet functioneel zijn en een stoel zit natuurlijk minder lekker dan een bank haha :+
Maar ik moet er toch nog eens wat mee schuiven, wie weet komt er toch nog iets beters uit :D

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 07:17

Mooie kast 8nnemiek! Heb je die zelf gemaakt of ergens laten maken?

Eindelijk hangen mijn gordijnen. Ben er echt blij mee. Vind gordijnen altijd zo mooi en gezellig staan :j

Afbeelding

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 07:42

8nnemiek: heel sfeervol, mooie boekenkast. Ziet er gewoon knus en gezellig uit!

Martine, mooie gordijnen!
Hier zijn we ook op zoek naar raambekleding. Ik wil heel graag houten jaloezieen, en dan niet wit maar in een licht eiken. Heb hier beneden nogal wat ramen en openslaande deuren dus wordt flinke kostenpost. Ook moet ik goed kijken hoe we het kunnen doen omdat we kiep/draai ramen hebben...Ik denk dat ze dus in de dag gemonteerd moeten worden. Misschien maar een bedrijf laten komen om in te laten meten

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 09:20

Dems, ik kan je Veneta aanraden. Volgens mij hebben ze ook houten jaloeziën.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 10:07

dems75 schreef:
8nnemiek: heel sfeervol, mooie boekenkast. Ziet er gewoon knus en gezellig uit!

Martine, mooie gordijnen!
Hier zijn we ook op zoek naar raambekleding. Ik wil heel graag houten jaloezieen, en dan niet wit maar in een licht eiken. Heb hier beneden nogal wat ramen en openslaande deuren dus wordt flinke kostenpost. Ook moet ik goed kijken hoe we het kunnen doen omdat we kiep/draai ramen hebben...Ik denk dat ze dus in de dag gemonteerd moeten worden. Misschien maar een bedrijf laten komen om in te laten meten

Ik heb ook houten jaloezieën, ben er echt enorm blij mee en zou het je zeker aanraden :j.

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 10:09

Wat kosten gordijnen? Wij willen graag de gordijnen van het toekomstige huurhuis overnemen maar wat kun je daarvoor als prijs verwachten of is dat echt niet te zeggen?