Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lemanthia schreef:ik eet dus veel gv brood daar zit ook 1 van de grootste kosten aan.
verder voor 1 persoon koken is duurder omdat groot verpakkingen verhoudingsgewijs goedkoper zijn.
Stamper schreef:Ik weet niet waarom je ze gratis krijgt. Maar dan controleren ze imo niet echt bepaald goed op de THT dan. Of onze Jumbo is zo handig en slim en groot gelijk erin, om bv van de datum van vandaag ook eruit te halen. Aangezien er genoeg mensen rondjes doen voor gratis producten, - en zélfs zo te ver gaan producten te "verstoppen".
Alwiene schreef:Stamper schreef:Ik weet niet waarom je ze gratis krijgt. Maar dan controleren ze imo niet echt bepaald goed op de THT dan. Of onze Jumbo is zo handig en slim en groot gelijk erin, om bv van de datum van vandaag ook eruit te halen. Aangezien er genoeg mensen rondjes doen voor gratis producten, - en zélfs zo te ver gaan producten te "verstoppen".
Klopt, deze broden zijn niet dagvers, en ze stonden op de datum van vandaag en daarom kreeg ik ze mee. Dat horen ze ook eruit te halen natuurlijk. Maar als dat niet gedaan is, tja, dan zijn ze voor mij.
Sonja_vR schreef:Douce, jumbo prijst producten ook gewoon af hoor
Producten die aan of op de datum zijn liggen in de jumbo's waar ik kom gewoon bij elkaar in een koelschap of ander vak met stickers er op met een rond bedrag(50 cent , 1, 2 of 3 euro afhankelijk van de originele prijs)
Alleen mochten ze dus dingen over het hoofd Zien dan kun je hier als klant voordeel uit halen
Weggooien voor het over de datum is hoeven ze dus absoluut niet te doen
Tis " en, en". Niet " of, of"