En 20 verschillende rozensoorten
Klinkt goed die bomen, leuk! En lekker wat te eten ook later.
Ik heb mij laten gaan met dahlia's...
10 soorten besteld, van eentje 2, want daar geef ik er 1 van cadeau. En nog een lage soort kattenkruid, voor mijn katten en voor de bijen- en de vlinders
Meer mocht en kan echt niet, mijn postzegeltuintjes raken anders te vol. Ik ga in ieder geval twee plantentrappen maken voor mijn planten in potten verzameling
Nog even kijken hoe en wat, maar dat maakt mijn achtertuintje hopelijk weer wat netter. Beetje chaos nu, zeker nu ik ook nog wat clematissen e.d. tijdelijk in pot heb omdat de schutting vernieuwd moet worden. Ik kan niet wachten om die border weer in te gaan delen. @xLoki: Ah een montana! Die kunnen flink worden ja. Wel jammer vind ik altijd dat ze maar zo kort bloeien, maar het groen na de bloei is ook decoratief.

Ik heb ze weleens overgehouden door er een flinke laag compost op te gooien. Ik tuinier op zandgrond, dus bij een zachte winter is er wel overlevingskans. Alleen als de dan opkomen uit de tuin zit je weer met de slakken die erg graag die verse scheuten opeten...
Dus dat zijn nog twee bomen. 
).

. Er stond een vergaan kippenhok die we gesloopt hebben, een ingegraven trampoline, die eruit is, een soortement moestuin die een bende is, en een doorloop van het terras voor naar de overkapping achter. En die is ook een grote bende (stenen, zooi, leuk joh, de boel straten). Dus dat moet allemaal nog aangepakt worden.
. Succes daarmee 
Dat is bij mij zaterdag mislukt, want mijn zoontje wilde heel graag naar de speeltuin en eenmaal daar kwam er op een gegeven moment een klasgenootje ook in de speeltuin en toen waren ze zo lekker aan het spelen samen dat ik dacht morgen dan maar.
. Dus het maakt niet zo veel uit. Wij snoeien februari/maart.
).