Caballo77 schreef:@Symbeami. Wat een rotnieuws!
@Liselot. Gefeliciteerd!! Eindelijk het lange wachten heeft geloond!!
@Nelleke. Beterschap en succes met klussen!
Ik ben echt kapot. De stress van de koop, hypotheekgedoe en dan de uiteindelijke sleuteloverdracht en dan nu het klussen. Het was wel even schrikken toen ik het appartment leeg zag. Er zit veel meer schilder- en poetswerk in dan gedacht. Gisteren ben ik in mijn uppie aan de klus begonnen dan toen zag ik het echt niet meer zitten. Vandaag zijn mijn ouders komen helpen en we zijn super opgeschoten. Morgen nog de keuken en het plafond in de woonkamer en dat zit alles weer strak in de verf. De deuren komen een voor een aan de beurt. De groene deur is gelukkig weer mooi wit. Morgen het verfwerk afmaken en nog naar de bouwmarkt voor radiatorenombouw, vensterbanken en wat al niet meer. Samen met mijn vader gaan we deze vrijdag monteren. Mijn moeder neemt een dagje vrij voor de grote poets. Afspraak gemaakt voor plaatsing van een nieuwe cv ketel. En dan zaterdag de grote verhuisdag. Het voelt nog een beetje alsof ik aan het klussen ben in andermans huis maar stapje voor stapje wordt het mijn thuis!!
Je bent toch niet toevallig mijn nieuwe buren van het portiek hiernaast
Die arme mensen zijn al 3 weekenden aan het schuren... er blijft geen hout meer over