Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SophievdV schreef:Valt het jullie ook op dat er echt beduidend minder huizen bij komen op Funda? Voorheen hier in de regio op 1 dag zo'n 40 en nu 8 of max 20.
Ben benieuwd of dit tijdelijk is of gewoon de start van een kentering.
superpony schreef:Hebben jullie ervaring met Makelaarsland? Nogal een vreemde organisatie als je ze belt is onze ervaring. Je belt voor een huis en ze willen je een hypotheek aansmeren en echt op een aansmeer manier.....
Pinacolada schreef:superpony schreef:Hebben jullie ervaring met Makelaarsland? Nogal een vreemde organisatie als je ze belt is onze ervaring. Je belt voor een huis en ze willen je een hypotheek aansmeren en echt op een aansmeer manier.....
Ja de woning die wij begin dit jaar gekocht hebben ging via Makelaarsland. Dat van hypotheek aansmeren ken ik niet, wel steeds andere mensen en totaal geen kennis van de regio... zou zelf deze makelaar niet als verkoopmakelaar nemen voor zover ze iets daarin betekenen omdat je alles zelf moet regelen als verkoper.
Lynn_Nikita schreef:Nog 1 week en dan is het huis van ons!! Ik heb geen idee of het verkoop aanbod wat minder is geworden, ik heb hier het idee dat alles nog hetzelfde is
Achterom schreef:Wij hebben vrijdag ons huis laten taxeren ivm de hypotheek. Als ik het rapport binnen heb, heb ik een antwoord op de vraag of ons huis ook zo hoog wordt getaxeerd. Maar ik denk eigenlijk van wel. Het gaat immers om marktwaarde op dat moment...
manzano schreef:Makelaarsland IS van ING. Vandaar het verplichte commerciële hypotheekpraatje.
superpony schreef:manzano schreef:Makelaarsland IS van ING. Vandaar het verplichte commerciële hypotheekpraatje.
Dat hadden we inmiddels begrepen. Maar het mag niet ten koste gaan van de verkoop van een huis en je moet ook geen lokkertjes plaatsen die helemaal niet te koop zijn, zodat je die aansmeer praktijken kan beginnen aan de telefoon.
'