Woningmarkt in A'dam is inderdaad weer volledig overspannen.
Woningen van de woningbouw moet vaak het nodige aan gebeuren, en daar is op dit moment geen budget (om het te laten doen) of tijd (om het zelf te doen) voor.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bridgetF schreef:Ik zie juist voordelen in een vanaf prijs, als verkoper krijg je geen biedingen waar je niks mee kunt of niet uit gaat komen omdat het veel lager is dan de verkoopprijs die je als verkoper in het hoofd hebt. Als koper weet je of het wel of niet zin heeft om er te gaan kijken, omdat je van te voren weet dat er onder die prijs niet verkocht gaat worden.
Sammie schreef:Tussentijds ook niet, want ook tussentijds kunnen beide partijen afhaken. Gelukkig gebeuren dit soort situaties zelden, maar het is eigenlijk pas definitief als je 3 dagen na het tekenen van het voorl. koopcontract bent. En dan heb je nog evt. ontbindende voorwaarden.
dondeyne schreef:We hebben inmiddels een heel reëel tegenbod gehad!
Wat vreemd om met twee kijkers tegelijk te zijn; zou ik niet op prijs stellen!
dondeyne schreef:We hebben inmiddels een heel reëel tegenbod gehad!
_Marinke_ schreef:dondeyne schreef:We hebben inmiddels een heel reëel tegenbod gehad!
Whaaah ik ben jaloers!
Hier nog niks vernomen van de gemeente....
Gaan jullie nog weer een tegenbod doen? Of? Begrijp ik hieruit dat jullie in elk geval niet meer erg ver uit elkaar liggen?
Sonja_vR schreef:Marlis, vaak helpt het wel als je bij een bod ook aangeeft waarom een juist dat bod doet.
Weet niet of jullie dat gedaan hebben natuurlijk.
Maar zeker als je een wat lager bod doet ivm de staat van bepaalde zaken is het altijd een goeie om die redenen er bij te geven
Ik duim dat degenen die nu aan het onderhandelen zijn er vlot uitkomen
Zo vervelend altijd, dat wachten
dondeyne schreef:Het bod en het tegenbod lag zo dicht bij elkaar dat we akkoord zijn gegaan onder voorbehoud van een paar ontbindende voorwaarden. Als alles goed gaat hebben we dus een nieuw huisje!! Het is echt ontzettend snel gegaan, dus vind het heel spannend maar ook heel erg leuk
Hoop dat het bij jullie ook snel gaat nu!!