bridgetF schreef:Ik zie juist voordelen in een vanaf prijs, als verkoper krijg je geen biedingen waar je niks mee kunt of niet uit gaat komen omdat het veel lager is dan de verkoopprijs die je als verkoper in het hoofd hebt. Als koper weet je of het wel of niet zin heeft om er te gaan kijken, omdat je van te voren weet dat er onder die prijs niet verkocht gaat worden.
Ik vraag me altijd af hoe hard zoiets is. De huizen die ik vaak tegenkwam met een bieden vanaf prijs, waren vaak behoorlijk aan de prijs.
Ik heb het nooit gedaan, maar ik ben benieuwd, zeker als zo'n huis al langer te koop staat, of een verkoper toch niet in zal gaan op een lager bod.
@marinke: spannend! Bij ons duurde het trouwens ook 2 weken voordat wij reactie kregen.
Wij hadden idd ook het huis zelf al behoorlijk technisch bekeken, daaruit kwamen ook allerlei zaken naar voren die zelfs de verkoper niet eens wist 
In hoeverre laten jullie nog een officiele bouwtechnische keuring uitvoeren? Wat voegt dat voor jullie dan nog toe?