Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kaaaren

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 12:45

Lekker bezig Mlies!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 13:15

Wij zijn nu bezig met de woonkamer want 15 november komen de meubels.

Afbeelding

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 13:52

Zo Mlies! Maar gaat wel mooi zo! Straks herken je het niet meer terug. :D

Wow Nicje! Wat gaan jullie doen? 15 november is ook al snel. :j

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 15:58

http://i.imgur.com/7OEYMpc.jpg

Mijn slaapkamer met huidige bed. En hoewel ik m nog steeds super vind, kraakt ie als de neten en kan dat kraken ook niet verholpen worden door een fabricagefout. Nu dus op zoek naar een ander bed.

Maar welke ;(? Zit zelf te denken aan steigerhout. Maar dat is wel massief. Jullie misschien input? Het liefst niet te duur. Matras e.d. is nog perfect, dus het gaat enkel om het bedframe.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 15:58

Nicje87 schreef:
Wij zijn nu bezig met de woonkamer want 15 november komen de meubels.

[ [url=m/xMP7qu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooie lichte kamer denk ik. Wat gaan jullie ermee doen?

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 16:04

_San87_ schreef:

Mijn slaapkamer met huidige bed. En hoewel ik m nog steeds super vind, kraakt ie als de neten en kan dat kraken ook niet verholpen worden door een fabricagefout. Nu dus op zoek naar een ander bed.

Maar welke ;(? Zit zelf te denken aan steigerhout. Maar dat is wel massief. Jullie misschien input? Het liefst niet te duur. Matras e.d. is nog perfect, dus het gaat enkel om het bedframe.

Kijk eens op marktplaats, staan er best veel. Ik heb een Auping Auronde ombouw gekocht.
Super stevig en kraakt niets ;-)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 16:33

Kaaaren schreef:
_San87_ schreef:

Kijk eens op marktplaats, staan er best veel. Ik heb een Auping Auronde ombouw gekocht.
Super stevig en kraakt niets ;-)

Oh, dat is nog eens een tip... Dat ik dat zelf niet bedacht heb :').

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 16:36

_San87_ schreef:

Ik vind die drie panelen achter je bed echt heel gaaf.
En idd, marktplaats. Altijd handig. Of de kringloopwinkel, staan ook altijd bedframes.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 17:57

Goof schreef:
_San87_ schreef:

Ik vind die drie panelen achter je bed echt heel gaaf.
En idd, marktplaats. Altijd handig. Of de kringloopwinkel, staan ook altijd bedframes.

Ik ga morgen eens rondkijken :).

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 20:30

Inprincipe blijft het hetzelfde. Alleen was het schilderwerk echt lelijk gedaan dus zijnde dat nu overnieuw aan het schuren en schilderen en afwerken.

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 17:06

Ik ga zondag kijken bij een huur huis! Moet nog een beetje aan geklust worden maar er zit een hele leuke bar bij. Nu hopen dat het iets wordt!
Afbeelding
Zou zelf wel in zijn voor steenstrips rond de bar lijkt me prachtig of zal dat dan te druk zijn? De bar moest nog afgemaakt worden namelijk dus dat leek me wel een idee. Wat denken jullie?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 17:20

Wat gaaf!! Je hebt hele mooie zandkleurige steenstrips! (gister nog gezien bij house rules holland :D )

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 17:22

OH wat een onwijs gave bar!
Je hebt echt superleuke steenstrips, ga eens kijken bij Hornbach ofzo.

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 17:43

Kentaro schreef:
Wat gaaf!! Je hebt hele mooie zandkleurige steenstrips! (gister nog gezien bij house rules holland :D )

Daar komt mijn inspiratie ook vandaan vind het zo mooi!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 17:54

inspiratie voor de slaapkamer hopelijk niet?!..... :') :+

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 17:59

Kentaro schreef:

:Y) haha ze hielden zich aan de huisregels toch? Voor mijn toekomstige huis gelden andere huisregels :D

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 18:44

Zouden steenstrips (die ik overigens vaak erg leuk vind) het in dit geval niet een beetje té rustiek maken? Dat het zo'n skihut wordt?

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 19:09

mysa schreef:
Zouden steenstrips (die ik overigens vaak erg leuk vind) het in dit geval niet een beetje té rustiek maken? Dat het zo'n skihut wordt?

:D dat is denk ik meer als je er planken tegenaan timmert.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 19:48

Lienek schreef:
Kentaro schreef:

:Y) haha ze hielden zich aan de huisregels toch? Voor mijn toekomstige huis gelden andere huisregels :D

:D Dat is zeker waar!

Ik vond de kurken wanden ook echt super gaaf!!Lijkt mij ook wel wat als tv kast!

Een 'skihut' denk ik ook meer aan houten planken. Steenstrips is meer landelijk (wat ik erg mooi vind :o )

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 19:58

Kentaro schreef:
:D Dat is zeker waar!

Ik vond de kurken wanden ook echt super gaaf!!Lijkt mij ook wel wat als tv kast!

Een 'skihut' denk ik ook meer aan houten planken. Steenstrips is meer landelijk (wat ik erg mooi vind :o )

Mijn hele inrichting op dit moment is landelijk dus denk als het niet te donker doet dat het ook mooi gaat staan. Ik wil dan ook alleen de bar doen en niet nog een muur erbij.

Jaa de kurk vond ik wat minder kwa stijl maar de vormgeving van die woonkamer met die banken en het omhulsel en de haard vond ik geweldig (maar dan met steenstrips haha)
Programma is goed voor inspiratie en de stomme jury stylisten vergeet ik altijd maar even want ze vinden alles niet goed genoeg wat mij juist aanspreekt :p

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 20:23

Ben ook weg van landelijk! Helaas is ons (nieuwbouw)huis redelijk modern, dus van die gave boeren deuren passen daar niet echt bij :+
Vond die jury deze keer wel goed eigenlijk met hun commentaar. Vind wel dat ze meer naar het uiterlijk kijken dan wat praktisch in. Want daar moet ik het betreffende stel wel gelijk in geven, een bank recht voor de tv is véél praktischer!
Je hebt steenstrips zelfs in het wit, dus je kunt zo licht gaan als dat je zelf wilt. Zou inderdaad ook niet de muur ook doen.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 21:22

Jaartje geleden heb ik samen met mn vader onderstaand meubel gemaakt.
Afbeelding
De kist komt goed van pas; daar kan veel speelgoed in, maar het bureautje wordt weinig gebruikt door dochterlief. Ze zit liever op dr knietjes aan de salontafeltjes (lekker dicht bij papa en mama ;) )
Gelukkig zit het bureau niet vastgespijkerd en kan je het er zo van af schuiven/tillen. Dusss...vanmiddag bij ikea deze schragen gehaald en nu gaat het een bureau voor zoonlief op zn kamer worden :D
De zijkanten haal ik eraf en het blad wordt één plank dieper doordat ik een plank van het achterwandje verplaats naar het blad.
Twee vliegen in één klap: wij weer wat meer ruimte in de woonkamer en zoonlief een stoer bureau :D

Zal morgen ff een foto maken :)

Kirstenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 18:14

Weten jullie een goede deco-lamp die niet te fel is?

We hebben een leuk tafellampje gekocht met 3,7w (40w) led lampje (470 lumen) maar hij is een beetje erg te fel :') het is zo'n lamp waar je de lamp ziet zitten, dus het gaat om een decolampje.
Laatst bijgewerkt door Kirstenn op 05-11-16 18:33, in het totaal 1 keer bewerkt

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 18:16

En zo is het geworden:
Afbeelding

Ik heb nog een brede plank over, die komt nog aan de muur (waar nu dat 'schilderij' hangt) en links op de vloer staat nog één blauw kubusje, dat komt ook nog aan de muur :)

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 19:51

Leuk gedaan mies!