Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 14:38

Alwiene schreef:
Ja, ik zag het ook. Oikos is altijd goed. Die borrelnoten wel even opletten dames, die staan bij heel veel Jumbo's krap of zelfs over datum op het moment dus kijk daar wel even naar :)

De borrelnoten staat nog meer als volledig op groen! Hier lag iniedergeval genoeg bij de Jumbo! :)

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 14:53

Stamper schreef:
Alwiene schreef:
Ja, ik zag het ook. Oikos is altijd goed. Die borrelnoten wel even opletten dames, die staan bij heel veel Jumbo's krap of zelfs over datum op het moment dus kijk daar wel even naar :)

De borrelnoten staat nog meer als volledig op groen! Hier lag iniedergeval genoeg bij de Jumbo! :)

Volgens mij heeft ze het over de datum van de nootjes en niet over de beschikbaarheid ;)

Mandyy

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 15:17

Nootjes en Oikos net gehaald. :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 15:53

Dan wordt daar verkeerd gevuld. Want het vullen is met FIFO regel.

En daarbij hoeft het geen eens een fout van de Jumbo te zijn.
Kan ook van Chio zelf zijn dat ze met kortere THT werken als bv Lays oid.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 00:21

Stamper schreef:

Ik heb geen idee waarom je nu reageert alsof je persoonlijk aangevallen wordt eigenlijk?

Ik kom ontzettend veel bij Jumbo, en ik weet toevallig dat deze nootjes bij veel van de Jumbo winkels kort op datum zijn of zelfs over datum zijn. Dat is soms in combinatie met niet goed fifo vullen inderdaad, want de voorste op januari 2017 en de achterste op dec. 2016 komt ook regelmatig voor.
Wiens 'fout' dat is boeit me eigenlijk niet zo bar veel. Ik zou het alleen jammer vinden als mensen in dit topic deze nootjes halen vanwege de Scoupy actie en er dan thuis achter komen dat hun zakje heel kort of zelfs niet meer houdbaar is. Daarbij als je hem bij Jumbo over de datum treft kan je hem daar ter plekke al gratis krijgen (met een goede datum) dus dat bespaard nog eens extra ;)
Er zijn ook zakken in omloop met gewoon de datum mei 2017 dus het is er wel degelijk met een normale datum. Maar niet overal, en niet altijd de voorste in het schap.
Hoe dat in de andere winkelketens zit heb ik geen flauw idee van, daar heb ik er namelijk niet op gelet :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 17:57

Alwiene schreef:
Stamper schreef:

Ik heb geen idee waarom je nu reageert alsof je persoonlijk aangevallen wordt eigenlijk?

Ik kom ontzettend veel bij Jumbo, en ik weet toevallig dat deze nootjes bij veel van de Jumbo winkels kort op datum zijn of zelfs over datum zijn. Dat is soms in combinatie met niet goed fifo vullen inderdaad, want de voorste op januari 2017 en de achterste op dec. 2016 komt ook regelmatig voor.
Wiens 'fout' dat is boeit me eigenlijk niet zo bar veel. Ik zou het alleen jammer vinden als mensen in dit topic deze nootjes halen vanwege de Scoupy actie en er dan thuis achter komen dat hun zakje heel kort of zelfs niet meer houdbaar is. Daarbij als je hem bij Jumbo over de datum treft kan je hem daar ter plekke al gratis krijgen (met een goede datum) dus dat bespaard nog eens extra ;)
Er zijn ook zakken in omloop met gewoon de datum mei 2017 dus het is er wel degelijk met een normale datum. Maar niet overal, en niet altijd de voorste in het schap.
Hoe dat in de andere winkelketens zit heb ik geen flauw idee van, daar heb ik er namelijk niet op gelet :)

Don't worry. Alles behalve persoonlijk. Ach de nootjes zijn hier iniedergeval tot mei 2017 goed. Tijd zat nog dus. :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 20:16

Net nog 2 acties ingediend bij Scoupy en waren binnen een half uur goedgekeurd, die lui zijn echt héél snel. :=

Verder nog leuke afprijzingen getroffen bij Jumbo en had o.a. 2 stukken Grana Padano en 2 liter A merk frituurvet gratis. Mooi meegenomen weer.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 22:08

Hier zelfs op dit tijdstip na 32 minuten goedgekeurd! Oikos was lekker, had hem ook nog afgeprijsd dus dat scheelt ze weer in de uitbetaling.

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-17 22:22

Ik had vandaag een zak boerenkool voor 57 cent :) route 99 en een 35%sticker. Kan ik zo weer 3x van eten. Nu alleen nog spekjes kopen. Jus heb ik nog en worst ook :) die aanbiedingen en stickers zijn echt wel heel handig.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 14:24

Davht griekse yoghurt altijd vies te vinden! Maar door scoupy kunnen proberen de perzik variant. Man man, wat is dat lekker zeg. Lekkerder als gewone yoghurt vind ik, oeps! :+

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 15:44

Stamper schreef:
Davht griekse yoghurt altijd vies te vinden! Maar door scoupy kunnen proberen de perzik variant. Man man, wat is dat lekker zeg. Lekkerder als gewone yoghurt vind ik, oeps! :+

Ik vind Oikos wel echt een aparte wat dat betreft hoor, toch wel anders dan gewoon een beker griekse yoghurt. Vind Oikos ook erg lekker :)

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 16:58

Ze zijn snel vandaag bij scoupy 5 mij na insturen is het al goed gekeurd :j

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 20:17

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 20:24

Scoupy heeft hier ook uitbetaald, de volle prijs terwijl ik 35% korting heb gekregen, stond ook wel duidelijk op de bon, dus dat was mazzel.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 20:37

Had ik vorige week ook bij scoupy idd.

Page heb ik gehaald. Collega kwam er vandaag mee.
Alleen hoe knip je die code van vochtig? Dam droogt het toch uit? :+

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 20:58

ik denk eerst op gebruiken en daarna opsturen :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 21:16

Mandyy schreef:

Ja dat vond ik ook al heel onpraktisch, reden dat ik hem nog niet ingestuurd heb. Maar ik denk dat ik die er toch maar uitknip en dan ductape erover. Want anders ben ik vast te laat of vergeet ik het.

Merell123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 21:17

Haha ik vond dat uitknippen ook niet handig, maar heb het toch gedaan, en er tape overheen geplakt.. ik weet hoe dat gaat, als ik het niet gelijk doe wordt de verpakking straks weggegooid o.i.d. Heb page ook een berichtje gestuurd met dat dit wel handiger kan (met scoupy), ook voor page zelf, want die moeten dit allemaal handmatig gaan uitzoeken/invullen/overmaken, Pff. Maar ach gratis page toiletpapier, ik zal niet klagen :)

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 21:28

Alwiene schreef:
Mandyy schreef:

Ja dat vond ik ook al heel onpraktisch, reden dat ik hem nog niet ingestuurd heb. Maar ik denk dat ik die er toch maar uitknip en dan ductape erover. Want anders ben ik vast te laat of vergeet ik het.

Het kan tot eind juli :)

Nymphe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 15:09

Bedankt voor de tip Destination!
Ik pak iedere week wel gratis vlees mee via de versgarantie van Jumbo maar nu ben ik er achtergekomen dat ze met een test bezig zijn. In Emmen prijzen ze nu producten met de datum van vandaag 50% af ipv dat je ze gratis meekrijgt :(

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 15:25

ik heb al 3 weken gratis glutenvrij yam brood bij de jumbo.
krijg steeds met het ophalen van mijn bestelling brood met de datum van ophalen en het is geen dagversproduct. dus elke keer een telefoontje naar de klantenservice en ik krijg het terug.

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 17:25

Nymphe schreef:
Ik pak iedere week wel gratis vlees mee via de versgarantie van Jumbo maar nu ben ik er achtergekomen dat ze met een test bezig zijn. In Emmen prijzen ze nu producten met de datum van vandaag 50% af ipv dat je ze gratis meekrijgt :(

Weet je zeker dat het de dag van vandaag is die ze afprijzen en dat het niet is blijven liggen 's avonds?
Wij mogen namelijk echt geen vlees van de dag van vandaag verkopen, ook niet met een 50% sticker er op.
Alleen de producten van de dag van morgen mogen wij met een 50% sticker kopen.

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 17:36

Ik kom even binnenvallen met een vraag. Ik heb vanmiddag een zak koolraap gekocht bij de jumbo (De geel achtige stengels)
Kan ik hier uit halen wat ik nodig heb en de rest invriezen, dus zonder eerst te koken?

Nymphe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 17:43

kelliiee1993 schreef:
Nymphe schreef:

Weet je zeker dat het de dag van vandaag is die ze afprijzen en dat het niet is blijven liggen 's avonds?
Wij mogen namelijk echt geen vlees van de dag van vandaag verkopen, ook niet met een 50% sticker er op.
Alleen de producten van de dag van morgen mogen wij met een 50% sticker kopen.

Ja het is echt alles met de datum van vandaag. Ik vond het ook raar dat ik het niet gewoon gratis kon meenemen maar ze zijn bij een aantal filialen dus met een proef bezig waarbij ze het dus zo doen.

@haffiefreak, ik heb geen ervaring met koolraap dus kan je niet helpen helaas.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 18:10

haffiefreak schreef:
Ik kom even binnenvallen met een vraag. Ik heb vanmiddag een zak koolraap gekocht bij de jumbo (De geel achtige stengels)
Kan ik hier uit halen wat ik nodig heb en de rest invriezen, dus zonder eerst te koken?

Ja hoor! Gewoon in een diepvrieszakje en hup de diepvries in. Gebeurt hier ook altijd en smaakt prima :)

Over de page trouwens, als je dit bij jumbo koopt maak je er winst op :)) Daar is het goedkoper dan het bedrag wat Page uitbetaalt.