Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
retivi schreef:Cyrina schreef:
Uh, nee we hebben hier geen openbaar vervoer![]()
Wil je dat ik het toch vraag? Anders vraag ik wel of mn zus hier zelf even komt aanhaken, ze heeft ook haar huis te koop en zit op bokt, dus dat kan net zo goed.
Mayflower; ik zal mijn oren eens op houden. Ik wist nog wel een heel mooi huis in Echten, wel ouder, maar totaal gemoderniseerd. Maar hij is te duur. Als je toch nieuwschierig bent;
http://www.youtube.com/watch?v=1ES_wAV6qdw Huis staat overigens niet meer bij die makelaar te koop, maar de mensen willen het nog best verkopen.
'Zus van Cyrina meld zich'![]()
Mijn schoonouders hebben inderdaad een 2e huisje op het erf staan, pal aan de dijk.
Het huisje is verouderd, maar wel gezellig dat wel. Ze verhuurden het altijd aan een uitzendbureau voor agrarische arbeiders uit Polen.
Ik geloof dat afgelopen jaar het laatste contractjaar was en het staat nu dus ook leeg.
Ik kan altijd informeren wat het kost als het je wat lijkt, ook foto's maken kan ik even doen!
Er is wel een busverbinding Kuinre-Emmeloord. Kuinre is ongeveer 10-15 min fietsen(ligt natuurlijk aan je snelheid), dan is het ongeveer 10 min nog met de bus.
Laat maar weten of het je wat lijkt! Dan zal ik even informeren..
Dabo schreef:Strakke prijs, voor een strak huis, MissYvette4u! Niet mijn smaak, maar waarom nog niet verkocht voor die prijs..? Staat daar veel te koop?
_Nelleke_ schreef:MissYvette4u, inderdaad, mooi huis, nog mooiere prijs. Weet je waarom het nog niet is verkocht?
MissYvette4u schreef:Dabo schreef:Strakke prijs, voor een strak huis, MissYvette4u! Niet mijn smaak, maar waarom nog niet verkocht voor die prijs..? Staat daar veel te koop?_Nelleke_ schreef:MissYvette4u, inderdaad, mooi huis, nog mooiere prijs. Weet je waarom het nog niet is verkocht?
Dank jullie![]()
Geen idee waarom het nog niet verkocht is!
Het huis ligt ideaal centraal in een vrij rustige straat. Het is een ruim huis. Bezoekers schrikken zich altijd kapot als ze voor de eerste keer bij ons binnen komen hahahahet ziet er van buiten kleiner uit dan dat het van binnen is.
En ook nog een hoekhuis. Aan 1 kant geen buren, aan de andere kant rustige aardige buren.
Achter het perceel grenst een mooie ruime loods van circa 120m2.
Wat wil je nog meer?!?!
Ik denk dat het komt omdat de woningmarkt op z'n gat ligt
Er staan zo nu en dan huizen in naastgelegen straten te koop maar dat zijn kleinere rijtjeswoningen en staan in de drukke straten in deze wijk.
Dabo schreef:Ja de woningmarkt ligt dan wel op zijn gat, maar mijn huis was toch wel mooi binnen 3 weken verkocht...Er moet gewoon net 1 iemand zijn die JOUW huis zoekt!
wij hadden dan wel veel belangstelling, maar iedereen knapte af op die flat aan de overkant, en de kleine kamertjes boven.. maar de koper vind ons huis juist PERFECT!
Op ieder potje past een deksel, en voor ieder huis is wel een bewoner..
pmarena schreef:Wauw, dat is een gaaf huis Mayflower, lekker ruim!! Krijg je al dat haardhout er ook bij?
Die van MissYvette vind ik heel erg nieuwerwets allemaal, voor mij echt een enorme afknapper maar een ander zal het best fantastisch vinden
Mayflower_ schreef:Even een egopost hoor: vanavond komt er een onafhankelijke hypotheekadviseur bij ons thuis, als wij groen ligt hebben dan gaan we een bod doen op dit huis: http://www.funda.nl/koop/opende/huis-48 ... terweg-38/
Dus duimen voor vanavond!