Waar ga je nu heen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Narya schreef:Ik woon duidelijk op de verkeerde plek, wat een koopje! Jij bent wel fan van kleur geloof ikDe tegeltjes in de keuken
![]()
MirandaMalik schreef:Heb je ze nu bij huis?![]()
Vanmorgen is ook het te koop bord geplaatst, nu zal er komende tijd wel wat langzaam verkeer voorbij komen om te gluren.
Zonnetje81 schreef:Mijn huis staat te koop, iedereen denkt dat je meteen stormloop hebt maar volgens mij is dat echt alleen op de 100% startershuisjes/appartementen. Door de feestdagen lag alles plat zeiden meerdere makelaars. Mensen zeuren al snel als het een paar weken te koop staat, best bizar allemaal. Het huis wat ik heb gekocht stond meer dan een halfjaar te koop.
opisop_shop schreef:MirandaMalik schreef:Heb je ze nu bij huis?![]()
Vanmorgen is ook het te koop bord geplaatst, nu zal er komende tijd wel wat langzaam verkeer voorbij komen om te gluren.
Nee hoor, hier geen paarden aan huis. Jij had een kleiner perceel dan wij hebben zag ik, een shetje of onze pony zou nog kunnen maar er past hier geen bak en dat is wel een vereiste voor mijzelf.
Dat vond ik bij onze vorige verkoop zo grappig, al die mensen die dan inderdaad langzaam gaan rijden om te kijken![]()
Wij willen emigreren en dat werkt allemaal wel heel anders dan hier in NL. Wij zijn dan maar wat verwend met Funda hier! Snap niet dat het in andere landen zo anders gaat haha.
idinn schreef:
Daihyo schreef:Zonnetje81 schreef:Mijn huis staat te koop, iedereen denkt dat je meteen stormloop hebt maar volgens mij is dat echt alleen op de 100% startershuisjes/appartementen. Door de feestdagen lag alles plat zeiden meerdere makelaars. Mensen zeuren al snel als het een paar weken te koop staat, best bizar allemaal. Het huis wat ik heb gekocht stond meer dan een halfjaar te koop.
Nee hoor, ook niet altijd. Mijn startersappartement (maisonette) heb ik in november gekocht en had maar 9 bezichtingen en 2x een bod, waarvan maar 1 iets boven de vraagprijs.
Zonnetje81 schreef:Anderen riepen waarschijnlijk ook van oh ben je zo kwijt. Hier doet iedereen verbaasd dat het niet de eerste week weg was. Ik heb een compleet gerenoveerd jaren 30 huis wat instapklaar is met de details bewaard.
Daihyo schreef:Zonnetje81 schreef:Anderen riepen waarschijnlijk ook van oh ben je zo kwijt. Hier doet iedereen verbaasd dat het niet de eerste week weg was. Ik heb een compleet gerenoveerd jaren 30 huis wat instapklaar is met de details bewaard.
Ja en de makelaar beloofde ons ongeveer minstens 20.000 euro overbieden. Maar dat viel hem toch wat tegen
Wij wilden het vooral snel kwijt, liefst zonder al teveel voorwaarden en dat lukte. Overwaarde zat er toch wel op.