Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ons huurcontract loopt namelijk tot begin maart (februari is dus de laatste maand dat we huur betalen) dus als ze voor begin februari geen andere huurders kunnen vinden hebben we hooguit 1 maand overlapping.
Een 'paar' weken
Daar was ik niet zo blij mee, dus ik heb meerdere keren gemaild om te vragen wanneer het dan afgerond zou kunnen worden, als we besloten meer te betalen, maar daar kreeg ik eigenlijk niet echt antwoord op... Vond het belachelijk, ik betaal ze meer dan genoeg. We hebben dus besloten dat niet te doen.
Volgens de mensen om me heen is dit over het algemeen wel hoe het gaat in Engeland dus ik ben bang dat ik het er maar mee moet doen. Ik ben er inmiddels wel aan gewend dat alles dat simpel lijkt, hier een onwijs gedoe is, Nederland is in vergelijking een stuk simpeler! Toen ik hier kwam wonen heeft het me ook 4 weken gekost voordat ik eindelijk een bankrekening kon openen
Eclare schreef:Dankjulliewel allemaal!
Zo blij! Gisteren maar gelijk even de Ikea ingedoken en op ons gemak rondgesnuffeld. We hebben al een hoop spullen gelukkig maar zullen toch wat dingen bij moeten kopen. Even een begroting gemaakt en heb er super veel zin in!
Het gaat om dit huis voor de geïnteresseerden
http://www.funda.nl/koop/s-gravendeel/h ... astraat-1/
bridgetF schreef:voor de verkopers onder ons:
Ik ben wel benieuwd hoe lang jullie huis al te koop staat en hoeveel kijkers jullie hebben gehad.
Misschien een idee, dit berichtje te quoten, zodat je je zelf toe kunt voegen om overzichtelijk te houden?
BridgetF - vanaf 1 oktober - 14
kijkers
Madeliefw - vanaf 1 sept - 18 kijkers - verkocht 13 nov