Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Arienette schreef:ik heb laatst in onze simpele badkamer een pakje pvc op de vloer gelegd, de wandtegels en de vloer in de douchecabine geverfd en op aliexpress een paar vrolijke mozaiekachtige statische stickers gekocht, het zit inmiddels al een paar maanden en het gaat niet los. (even buiten beschouwing laten dat we ook iets met een douchecabine en wastafel hebben gedaan)
[ [url=m/5ilJAa.png]Afbeelding[/url] ]
Debbie schreef:Arienette schreef:Ik wil in mijn nieuwe huis de tegels in de badkamer ook wit verven. Was het goed te doen?
Arienette schreef:Banyu schreef:Thanks
Ga eens googlen naar zo'n kurk pot.
ik heb laatst in onze simpele badkamer een pakje pvc op de vloer gelegd, de wandtegels en de vloer in de douchecabine geverfd en op aliexpress een paar vrolijke mozaiekachtige statische stickers gekocht, het zit inmiddels al een paar maanden en het gaat niet los. (even buiten beschouwing laten dat we ook iets met een douchecabine en wastafel hebben gedaan)
Arienette schreef:ik heb laatst in onze simpele badkamer een pakje pvc op de vloer gelegd, de wandtegels en de vloer in de douchecabine geverfd en op aliexpress een paar vrolijke mozaiekachtige statische stickers gekocht, het zit inmiddels al een paar maanden en het gaat niet los. (even buiten beschouwing laten dat we ook iets met een douchecabine en wastafel hebben gedaan)
Farjen schreef:En schuifdeuren? Heb je daar plaats voor?
Jennyj01 schreef:Gordijn. Of een plisegordijn. Het gaat er denk ik puur om dat hij wat privacy heeft. Ik woon in een poppenhuis zonder deur in de slaapkamer. In het begin vond ik het storend. Nu heb ik alleen een traphekje zodat de hond niet de hele dag in mijn bed ligt.
Farjen schreef:Wij hadden in onze nieuwe badkamer ook niet veel ruimte dus gegaan voor schuifdeuren. Gemaakt door de schrijnwerker. In de gang hebben we ook een deur voor inderdaad als mijn vriend van thuis werkt en ik nog slaap (werk in verschillende ploegen).
DubbelFun schreef:Schuifdeuren geeft idd meer bewegingsruimte, maar als het 'opbouw' is ben je ook wel een muur kwijt waar je niets meer mee kunt.
De vouwdeuren bij de bouwmarkt zijn idd vaak goedkoop, maat je hebt ook betere van gewoon hout, al dan niet met strookjes glas er in zodat ze toch licht doorlaten.
Ik heb mijn badkamer ook geverfd en dat begint nu in het douchedeel toch wel los te laten, maar dan zijn we ook wel al 6 jaar verder