Die monstera ook, prachtig!Hier is het asiel deze week open gesteld voor mn broer z'n pannekoekenplant
begin juli kreeg ik de vraag van hem wat er mis was met z'n plant. Toen ik bij hem op bezoek was en de plant even zou bekijken, bleek ik de pot op z'n kant te mogen leggen om uit te laten lekken. Zoveel water had hij de plant gegeven
Deze week heeft de plant het zo'n beetje begeven, en ik heb de plant in huis genomen om te kijken of ik hem weer opnieuw leven kan geven.Ik heb de potgrond uit kunnen knijpen;

En mag goed aan de slag met de wortels, want er zit al wortelrot.

Als het niet meer gaat lukken, heb ik gezonde en gewortelde stekjes voor hem. Maar ik hoop dat we er een mix van kunnen maken om de boel weer mooi op te vullen:D
M'n eigen doet het nog altijd goed, heel blij mee
Moederplant op de achtergrond is nog altijd een wat zielig ding, maar ze maakt mooie kinderen 

ik heb momenteel ook trips maar ik kijk er gewoon niet naar, dan is het er ook niet toch?
en ja m'n planten doen het er niet best op maar ik heb toch niet echt iets bijzonders staan.
Mijn schoonmoeder had ik er ook eentje gegeven en die van haar is al veel groter geworden dan die van mij
Maakt ook zo'n stengel aan, dat heeft die van mij nog niet. Eerlijk gezegd vind ik ze ook wel leuker zonder stengel, gewoon allemaal blaadjes die uit de grond blijven komen, dat zou mooi zijn.

Wat een plaatje! Die was er bij mij ook ingesprongen
Geen ervaring mee gelukkig, dus helaas ook geen goede tips...