FUN-da!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-19 11:47

Die van Esra zat ik op te wachten, had het filmpje gezien maar kon de advertentie nog niet vinden.

Nummus

Re: FUN-da!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 13:10

Zo van die in Hoogeveen vind ik de buitenkant al zeer deprimerend. En de binnenkant, tja, het is een stijl. :)

Zo te zien zijn bij die in Beerta de weilanden ernaast gehuurd voor de paarden (daar staan ze ook in). Dus denk dat dat prima te doen is.

Arie Boomsma woont wel zeer kleurrijk, helemaal niet hoe ik 't had verwacht! Wel mooi appartement.

Waarom wordt er zo veel gevraagd voor die bouwval in Volendam? Ook nog op een zeer deprimerende plek ook nog...

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 15:42

Snap die in Volendam wel. Komen bouwgrond te kort daar.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 16:44

Dat je niet meer helemaal weet waar het nog 'stijl' is en waar het naadloos overgaat in 'geen geld, geen tijd, geen zin'
https://www.funda.nl/koop/amersfoort/hu ... opsweg-27/

(En natuurlijk: “A good bookshop is just a genteel Black Hole that knows how to read.”― Terry Pratchett)

Kymalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 16:54

Vloerbedekking in het toilet :r

Serenity350

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 17:19

Tip voor de (ver)bouwers die zich in het noorden wel thuis (zouden) voelen: https://www.funda.nl/koop/westerbroek/h ... nsdijk-20/

Op fietsafstand van de stad, maar wel buitengebied. Achter het huis ligt een nieuw natuurgebied (met een verscholen vijver waar je met de honden/paarden in kunt), en aan de andere kant van het kanaal een lang uitgestrekt natuurgebied dat doorloopt naar het Zuidlaardermeer.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 17:33

Oei, die van Shadow is ook een pareltje! :=

Kymalin schreef:

Maar wel met vloerbedekkingtegels, dus als je het onder piest kun je ze makkelijk vervangen :')

Kymalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 17:45

Cayenne schreef:
Oei, die van Shadow is ook een pareltje! :=

Kymalin schreef:

Maar wel met vloerbedekkingtegels, dus als je het onder piest kun je ze makkelijk vervangen :')

Oh dat scheelt :')

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 17:51

Mijn gok: alleenstaande oudere man. Waarschijnlijk docent in een taal. Inrichting deels met de erfenis van zijn ouders (biedermeier meubels). Besteedde tijd liever aan ‘nuttige’ zaken. Zoals lezen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 18:19

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 18:32

Wat een spookhuis :=
Maar wel leuk voor iemand die wil opknappen en daarna weer verkopen!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 20:26

O die boeken overal :') wel consequent doorgevoerd tuin heeft ook dezelfde sfeer als binnen. Minus de boeken.

Die in Westerbroek. Wie zet er nu zo'n lelijk plastic geval in de woonkamer. Dat haal je toch op zijn minst weg voor de foto's.

Kymalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 21:57

Da's inderdaad een spookhuis :=

Kymalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 21:59

SusanH schreef:
O die boeken overal :') wel consequent doorgevoerd tuin heeft ook dezelfde sfeer als binnen. Minus de boeken.

Die in Westerbroek. Wie zet er nu zo'n lelijk plastic geval in de woonkamer. Dat haal je toch op zijn minst weg voor de foto's.

Ja en die voerbakken van de hond voegen ook niets toe

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 22:02

Dat is net zoals die lelijke plakslingers tegen vliegen die je soms nog op de foto aan het plafond ziet hangen, compleet met dode vliegen eraan :r
Die haal je toch even weg? Ik snap dat echt niet.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 22:05

Ach, ik heb inmiddels huizen bezichtigd dat ik me nergens meer over verbaas. Ik kan me best voorstellen dat je flauw wordt van veel bezichtigingen maar als je je huis dan ook nog eens niet fijn (lees: smerig en rommelig) presenteert dan kom je er ook nooit vanaf.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 22:08

De vloer in dit huis :x :x
Foto 19 snap ik al helemaal niet meer. Is die foto nou zo scheef genomen op helt het complete huis naar rechts?
Daar gaat iemand heel druk mee zijn om het op te knappen :=
https://www.funda.nl/koop/verkocht/gori ... erslaan-2/

En ook deze: https://www.funda.nl/koop/nieuwolda/hui ... straat-15/
Over opruimen gesproken :+ Die slaapkamer lijkt ook wel alsof er een tornado is ontploft.
In de tekst staat dat de vloeren scheef lopen omdat het huis scheef is gezakt. Is Nieuwolda geen aardbevingsgebied? Want dat lijkt me wel alarmerend :=

Kymalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 22:21

Cayenne schreef:
Foto 19 snap ik al helemaal niet meer. Is die foto nou zo scheef genomen op helt het complete huis naar rechts?

Over opruimen gesproken :+ Die slaapkamer lijkt ook wel alsof er een tornado is ontploft.
In de tekst staat dat de vloeren scheef lopen omdat het huis scheef is gezakt. Is Nieuwolda geen aardbevingsgebied? Want dat lijkt me wel alarmerend :=

Die eerste was toch al eens eerder gepost hier? Wij zijn best bereid om te klussen maar hier zou ik gillend voor weg rennen :=

Tweede huis die slaapkamer inderdaad :wow: voor de rest vind ik het armoedig aan doen. En wat is dat met die briefjes op de apparaten op het aanrecht? :?

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 22:51

Haha ja je komt wat tegen bij het bezichtigen.

Wij laatst bij een stel; beetje ordinaire figuren.. Haddden ze boven op de logeerkamer foto's aan de muur hangen van een shoot van haar in een kinky pakje, typisch foto's voor in het weekblad Aktueel. Hebben ons ook rotgelachen. :D

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 22:54

_O- _O- dan kom je inderdaad ook niet meer bij.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 22:56

Serenity350 schreef:
Tip voor de (ver)bouwers die zich in het noorden wel thuis (zouden) voelen: https://www.funda.nl/koop/westerbroek/h ... nsdijk-20/

Op fietsafstand van de stad, maar wel buitengebied. Achter het huis ligt een nieuw natuurgebied (met een verscholen vijver waar je met de honden/paarden in kunt), en aan de andere kant van het kanaal een lang uitgestrekt natuurgebied dat doorloopt naar het Zuidlaardermeer.

Wij vonden dit wel wat maar voor ons te duur. Inderdaad beetje bijzondere foto’s. Dat had wel anders gekund. Verder breng je natuurgebied wel positief. Verder mag je dat gebied in de zomer met je hond ook niet in toch? Ingeval een groot gedeelte van het gebied niet.

Serenity350

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 23:40

lenaa_tje schreef:
Serenity350 schreef:

Wij vonden dit wel wat maar voor ons te duur. Inderdaad beetje bijzondere foto’s. Dat had wel anders gekund. Verder breng je natuurgebied wel positief. Verder mag je dat gebied in de zomer met je hond ook niet in toch? Ingeval een groot gedeelte van het gebied niet.

Het gebied bij Westerbroek mag je sowieso het hele jaar door in naar mijn weten. Dat bestaat uit een "gewoon" wandelgebied en een stuk wat afgezet is en waar koeien grazen. Daar mag je met de hond in, mits aangelijnd. Je kunt er met paarden ook in via een klaphek ernaast.

Het gebied dat van Haren/Groningen/Waterhuizen tot aan het Zuidlaardermeer loopt is opgedeeld in verschillende stukken omdat er o.a. heel veel vogels broeden. Ik kan me indenken dat er dan bepaalde delen zijn die niet altijd toegankelijk zijn voor honden, maar er zijn ook stukken waar je zeker wel mag komen met de hond in de zomer. Welke precies kan ik je niet vertellen, wij hebben geen hond in huis. Onze buren gaan er wekelijks wel een aantal keren heen met hun twee honden, vaak op de fiets. Ik ga er regelmatig wandelen met mijn twee kerels (paard en pony), maar mijd zoveel mogelijk de paden waar veel fietsers gebruik van maken omdat we dan steeds aan de kant moeten. En met twee paarden in de hand is de berm dan wel wat smal.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 00:18

Ik bedoel het stuk halverwege de woortmansdijk. Daar kan je erin lopen en daar stond altijd een bord dat je er een aantal maanden per jaar niet met de hond in mag.

Serenity350

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 01:46

lenaa_tje schreef:
Ik bedoel het stuk halverwege de woortmansdijk. Daar kan je erin lopen en daar stond altijd een bord dat je er een aantal maanden per jaar niet met de hond in mag.

Dat is het afgezette gebiedje inderdaad, waar de koeien lopen. Ik heb een dergelijk bordje nog niet eerder zien staan, ook niet eerder over gehoord, maar ik zal er is extra op letten van de week.

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 08:59

Cayenne schreef:

Afbeelding

Ligt wel op de gasbel, maar ik denk dat het net de aardbevingen misloopt.