Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:madeliefw schreef:5 weken heeft onze makelaar er in staan, maar ze zei dat zo aan het einde van dit jaar het wel 10 weken zou kunnen duren omdat het druk is bij de banken.
Wat dom om er dan 5 weken in te zetten. Moet je weer uitstel gaan vragen en dat weet je van te voren al..
madeliefw schreef:Vanuit de kopende partij blijf ik het niet echt slim vinden en vanuit de verkopende partij trouwens ook niet. Immers is bekend dat 5 weken gemiddeld te krap is en al helemaal richting het nieuwe jaar. Of je nu wel of geen druk zet, daar hebben ze echt schijt aan. Wij zaten op zo’n 8 weken vorig jaar. Waarvan het grootste gedeelte bij de verstrekker bleef liggenWij zijn de verkopende partij! Vandaag is de laatste dag dat de koper er vanaf kan zien en anders is het verkocht onder voorbehoud! En ik vind de 5 weken prima, koper wil er ook zsm in, dus hopelijk kan hij (lees zijn hypotheekadviseur) ook wat druk zetten bij de bank. Zou mooi zijn! Maar mocht het langer duren gaan we niet moeilijk doen. Bij de aankoop van ons nieuwe huis stond er 6 weken en we hebben toen ook uitstel moeten aanvragen.
Wendy schreef:Dan ga ik ook nog een huis delen hier... deze kwam ik van de week tegen, was helemaal onder de indruk. Super huis (en nee, zelf ken ik het niet) en mooie locatie.
http://www.funda.nl/koop/winterswijk-me ... olenweg-2/