Hij hangt! En is uiteraard ook al uitgetest

Goof wat een mooi hoekje zo! Foto is ook super mooi en past goed bij elkaar! Mooi!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lienek schreef:Wij hebben hier door mijn schoonvader een vide laten maken. Echt ideaal. Alles met hout laten verstevigen zodat het gewicht kon dragen en met 2 balken ervoor als hekje. Wellicht dat je ook met balken kan werken of planken om tegen aan te leunen voor de kussens
_Caitlinnn schreef:Lienek schreef:Wij hebben hier door mijn schoonvader een vide laten maken. Echt ideaal. Alles met hout laten verstevigen zodat het gewicht kon dragen en met 2 balken ervoor als hekje. Wellicht dat je ook met balken kan werken of planken om tegen aan te leunen voor de kussens
Ja tof is het he
Ik vind het ook écht mooi.
Echter huren wij het pand en mogen zo'n ''groot'' iets dus niet veranderen..
Nicje87 schreef:Onze slaapkamer begint vorm te krijgen. Moet nog afgewerkt worden en er moeten nog kasten, gordijnen en tv+meubel komen. [ [url=m/9emZvs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oCSY6g.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6BSaG3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HOVYUS.jpg]Afbeelding[/url] ]
_San87_ schreef:Nicje87 schreef:Onze slaapkamer begint vorm te krijgen. Moet nog afgewerkt worden en er moeten nog kasten, gordijnen en tv+meubel komen. [ [url=m/9emZvs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Blijft die spiegel daar staan?
_San87_ schreef:Nicje87 schreef:Onze slaapkamer begint vorm te krijgen. Moet nog afgewerkt worden en er moeten nog kasten, gordijnen en tv+meubel komen. [ [url=m/9emZvs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Blijft die spiegel daar staan?
Vind je bed wel heel gaaf. Ik ben zelf op zoek naar een nieuw bed, maar kan nog niet goed beslissen.
Nicje87 schreef:Oh dat scheelt_San87_ schreef:Blijft die spiegel daar staan?
Vind je bed wel heel gaaf. Ik ben zelf op zoek naar een nieuw bed, maar kan nog niet goed beslissen.
Waarschijnlijk wel. Moeten natuurlijk wel nog ff kijken hoe of wat wanneer alles staat. Vinden jullie het zo niet mooi/leuk?
Misschien lijkt het zo, maar hij staat niet zo schuin naar het bed toe dat je jezelf kan zien zeg maar
karin1985 schreef:lol, wij hebben een pax kast met spiegels in de middelste vakken van de deur.
Is bedoelt om de kamer groter te laten lijken en dat doet het ook.
Verder niet te veel bij nadenken