Stamper schreef:Vind het verschrikkelijk wat ik tegenkom wat mensen wel eens doen zeg.
Bewust producten wat bijna of tot aan de datum zit. En dan achterin het schap zetten, zodat ze het later die dag of de volgende dag, om komen.
Ja die verhalen ken ik ook. En ik ben ook wel eens producten tegengekomen waarvan ik sterk vermoedde dat iemand anders ze 'voorbereid' had. Het moge duidelijk zijn dat ik dat niet doe. Ik maak erg graag gebruik van deze regeling, voor mezelf maar ook voor een groot deel voor andere mensen die weinig tot niks hebben om ze te kunnen helpen (wat ik zelf kan doen heeft ook grenzen uiteraard).
Ik heb hier een aantal Jumbo's waarvan ik weet dat ze er geen probleem mee hebben als ik bewust de producten naloop hiervoor. Ze vinden dat deze producten er gewoon niet meer hadden moeten liggen, en beter dat ik ze eruit haal dan een nietsvermoedende klant
Ben in al die jaren 1x vierde in de rij geweest. En dat was allesbehalve opzettelijk (had geloof ik 2 kant en klaar maaltijden en een blikje drinken ofzo). Ik ging in de rij staan en had het ineens door. Tja dan maak ik er wel gebruik van. Was heel ergens anders dan hier, bij een Jumbo waar ik normaal nooit kom en ze maakten er ook absoluut geen probleem van.
Ik ken 1 Jumbo in Nijmegen waar ze letterlijk zeggen: Zolang u maar 1 ding koopt (en dan nog zeggen wat het goedkoopste is ook) mag u gebruik maken van de versgarantie zoveel u wilt. Die heb ik een keer 'geholpen' bij het achterstallig onderhoud van het koffieschap. Heb ik een hoop mensen met weinig geld blij mee kunnen maken
En die Jumbo, die vond het dus geen enkel probleem
Jammergenoeg voor mij en die doelgroep is Nijmegen niet om de hoek dus normaal geen optie haha.