Die kaas ben ik wel erg blij mee. Mooi stuk Old Amsterdam en een stuk Belegen Maaslander. Ik hou erg van kaas, maar niet van goudse. Dus dat is altijd prijzig. Dus twee van die mooie bruikbare stukken gratis is een erg fijne besparing

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alwiene schreef:C_arola schreef:Vandaar het stijgen van de melkprijs, dat viel mij ook op en ik dacht dat winkels zelf de extra's wouden pakken.
Gisteren voor 17,- vlees en brood met 50% korting gekocht bij een andere jumbo filiaal, dat scheelt enorm.
Ik ben alleen vergeten hoe je ook alweer producten gratis mee kan nemen? Het vlees had bijna allemaal de datum van gisteren.
Aalanden zeker? Die zijn met een proef bezig waarbij er dus wel afgeprijsd wordt een kun je geen aanspraak meer maken op gratis. Ben daar niet geweest gisteren. Heb mijn spul bij Stadshagen en Hogenkamp vandaan. Hogenkamp prijst ook af maar dan met de 50 cent 1 en 2 euro stickers. En alleen spul op morgen. Dus vandaag mag nog altijd gratis mee net als een vervanger van een over datum artikel natuurlijk.
Stamper schreef:Vind het verschrikkelijk wat ik tegenkom wat mensen wel eens doen zeg.
Bewust producten wat bijna of tot aan de datum zit. En dan achterin het schap zetten, zodat ze het later die dag of de volgende dag, om komen.
mvdende schreef:Mijn jumbo doet er alles aan om te voorkomen dat je gratis dingen mee krijgt. Ben je 4e in de rij, doen ze snel een extra kassa open. Dan schijn je ineens geen 4e meer te zijn.
Rampshellie schreef:Mensen van de vulploeg zijn een jaar of 15/16 en werken meestal zo'n 3 tot 6uur per week.. Kunnen ze het beter oplossen met een leidinggevende.
Denk ook niet dat je kan verwachten dat ze alle 7 zekerheden kennen..
Alwiene schreef:PeerAppel schreef:Loop gewoon naar de servicebalie of kassa. Niet heel moeilijk hoor.
Ja ik ook, maar dat wil niet zeggen dat ik niet vind dat het ook voor klanten die hier minder bekend mee zijn of minder assertief zijn het ook goed geregeld zou moeten zijn.