Trui, ik had begrepen dat er qua aannemers ook een wachtlijst is, gaan jullie zelf bezig?
Hopelijk gaat de verkoop voorspoedig!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MirandaMalik schreef:Trui, ik had begrepen dat er qua aannemers ook een wachtlijst is, gaan jullie zelf bezig?
gaucho schreef:Ik ben gewoon gisteren voor de 1e x een huis in Apeldoorn gaan bezichtigen, net bod gedaan en dat werd een uur later geaccepteerd![]()
zelfs de verkoopmakelaar was verbaasd over de snelheid. Wel boven de vp geboden, maar in lijn met de huizen in de rest van de wijk en prijsstijging. Ik had slechts een deel van de koopsom onder voorbehoud van financiering gedaan, dat gaf de doorslag en was voor mij heel goed mogelijk. Nu mijn eigen huis in het westen verkopen
naomi_mickey schreef:Helaas heeft hij een studieschuld en manmanman wat schrok ik van de invloed daarvan op je hypotheek. Echt niet oke!
Memories schreef:naomi_mickey schreef:Helaas heeft hij een studieschuld en manmanman wat schrok ik van de invloed daarvan op je hypotheek. Echt niet oke!
Heel herkenbaar... hier hebben wij beide een forse schuld en het drukt ons leenvermogen gewoon met ongeveer een tonEcht dramatisch. Was zoveel meer mogelijk als we dat niet hadden gehad, maar goed. Wij hebben ervoor gekozen om flink aan het sparen te gaan en daarmee eigen vermogen op te bouwen ipv studieschuld sneller af proberen te lossen, dat is in ons geval iig gunstiger.
naomi_mickey schreef:Memories schreef:
Heel herkenbaar... hier hebben wij beide een forse schuld en het drukt ons leenvermogen gewoon met ongeveer een tonEcht dramatisch. Was zoveel meer mogelijk als we dat niet hadden gehad, maar goed. Wij hebben ervoor gekozen om flink aan het sparen te gaan en daarmee eigen vermogen op te bouwen ipv studieschuld sneller af proberen te lossen, dat is in ons geval iig gunstiger.
Balen he, hier ook een ton verschil… Gelukkig maar 1 schuld en niet 2.
Onze financieel adviseur zei ook dat het aflossen van de schuld geen zin heeft, omdat ze bij de hypotheek blijven kijken naar het volledige schuldbedrag, i.p.v. naar wat er over is van eventuele aflossing. Wát een regeling…
Trui schreef:MirandaMalik schreef:Trui, ik had begrepen dat er qua aannemers ook een wachtlijst is, gaan jullie zelf bezig?
nee wij gaan absoluut niet zelf aan de slag. Ik willen in onze grote garage een bijkeuken en kleine badkamer laten realiseren, maar dan moet ook de hele garage geïsoleerd. flink prijskaartje maar is t ons wel waard!
Het heeft dus absoluut geen haast omdat het een extraatje is en niet iets aan de woning zelf betreft
Fitzroy schreef:Tja, ik weet het niet. Iedereen roept wel dat het wel moet lukken, maar ik vind het zelf toch spannend. Ik heb nu toch al van diverse makelaars gehoord dat de aanvragen van bezichtigingen teruggelopen zijn.
Fitzroy schreef:Tja, ik weet het niet. Iedereen roept wel dat het wel moet lukken, maar ik vind het zelf toch spannend. Ik heb nu toch al van diverse makelaars gehoord dat de aanvragen van bezichtigingen teruggelopen zijn.