Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 19:41

Oh ik vind de keuken ook echt fantastisch, en uniek <3.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 20:31

Ik vind het ook een mooie keuken.

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 22:30

Serendipity1 schreef:
[ [url=m/OOs473.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik denk dat hierboven dit idee bedoeld wordt. Dan hoef je het plafond niet bij te werken.

Jammer van de keuken, ik vind 'm juist super cute. Is hij in slechte staat?

Oeh dat ziet er wel heel gaaf uit met zo'n balk!!

Wat betreft de keuken.. Smaken verschillen inderdaad :')

Afbeelding

Het is niet helemaal mijn stijl, niet alleen de kleur maar ook de open kastjes en het snijwerk bij de afzuigkap.. In een woonboerderijtje had ik het overigens wel heel leuk gevonden, maar dit is een tussen woning :o

Doorslaggevend was voor mij trouwens dat er bijna geen inbouwapparatuur in zit (geen koel-/vrieskast en geen vaatwasser).

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 22:35

Ik vind m echt fantastisch _O-. Maar ik snap ook dat je liever wat anders hebt :P. Blijven de tegels wel?

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 22:39

_San87_ schreef:
Ik vind m echt fantastisch _O-. Maar ik snap ook dat je liever wat anders hebt :P. Blijven de tegels wel?

Nou hij staat volgende week op Marktplaats hoor <<) <<)

:')

Nee de tegels gaan er ook uit, de keuken die ik gekocht heb is wit met een antraciet blad. Dat gaat vloeken dus!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 22:40

Debbie schreef:
_San87_ schreef:

Nou hij staat volgende week op Marktplaats hoor <<) <<)

:')

Nee de tegels gaan er ook uit, de keuken die ik gekocht heb is wit met een antraciet blad. Dat gaat vloeken dus!

Aaaargh, wat zonde _O-!

Hier is de keuken net vernieuwd, sowieso gaat de jouwe niet passen :P. Te groot.

oji

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 07:45

Ik weet niet in hoeverre die tegeltjes achter de keuken "echte handgevormde witjes" zijn, maar als dat zo is loont het nog wel de moeite om die er voorzichtig uit te halen ipv met grof geweld. Die zijn bij een oude bouwmaterialen zaak flink geld waard.

CairnTerrier

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 08:19

Ik zou de keuken er ook gelijk uithalen :D Hij is ook aardig verkleurd zo te zien :=

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 08:48

Vooruit, in een tussenwoning snap ik dat ie eruit mag... Ik had dit zó kunnen uitzoeken (minus het snijwerk dan wel...) maar in mijn tussenwoning ben ik voor roomwit met houten blad gegaan. Landelijk genoeg voor nu ;)

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 08:51

oji schreef:
Ik weet niet in hoeverre die tegeltjes achter de keuken "echte handgevormde witjes" zijn, maar als dat zo is loont het nog wel de moeite om die er voorzichtig uit te halen ipv met grof geweld. Die zijn bij een oude bouwmaterialen zaak flink geld waard.

Oeh ik weet niet of we daar het geduld voor hebben :') Maar zal er eens naar kijken!

Hij is niet verkleurd hoor, dat komt denk ik door de lichtinval / schaduw op de foto. Het is een keuken gemaakt door een plaatselijke meubelmaker, dus echt wel heel degelijk.. Maar gewoon echt niet mijn smaak :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 08:52

Skippy01 schreef:
Vooruit, in een tussenwoning snap ik dat ie eruit mag... Ik had dit zó kunnen uitzoeken (minus het snijwerk dan wel...) maar in mijn tussenwoning ben ik voor roomwit met houten blad gegaan. Landelijk genoeg voor nu ;)

Ik ook, haha :D. Vind de keuken echt geweldig. Alles even zandstralen, nieuwe beits/olie/wat er ook maar op zit, en hij kan nog decennia mee <3.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 07:20

Vind die keuken ook mooi, maar zou 'm op ook niet in mijn tussenwoning zien, ook al heb ik een enorm grote open keuken :j

Ik heb gisteren wel een nieuwe keuken besteld *\o/* wel geschrokken van de levertijd, maar dat geeft me wel genoeg tijd om over de styling na te denken.

Afbeelding

Ik heb een eiken vloer en grote eiken tafel met metalen onderstel die blijft. Ik wil eventueel wel een nieuwe buffetkast/ dressoir tegenover de keuken, nieuwe gordijnen en er moet uiteraard een mooi kleurtje op de wand achter de keuken, ik neig naar iets grijzig-groens.

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 08:23

gaucho schreef:
Vind die keuken ook mooi, maar zou 'm op ook niet in mijn tussenwoning zien, ook al heb ik een enorm grote open keuken :j

Ik heb gisteren wel een nieuwe keuken besteld *\o/* wel geschrokken van de levertijd, maar dat geeft me wel genoeg tijd om over de styling na te denken.

[ [url=m/svK1XL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb een eiken vloer en grote eiken tafel met metalen onderstel die blijft. Ik wil eventueel wel een nieuwe buffetkast/ dressoir tegenover de keuken, nieuwe gordijnen en er moet uiteraard een mooi kleurtje op de wand achter de keuken, ik neig naar iets grijzig-groens.

Gaaf zo, die twee kleuren :j
Grijsgroen is altijd goed! Zou wel een wat sprekende grijsgroene kleur kiezen bij de keuken en een eiken vloer. Early dew vind ik bijvoorbeeld prachtig, maar gaat hier denk ik echt wegvallen. Ik heb zelf de kleur 'zuil' (ow ships, wel merk ook alweer?) Bij mijn houten trap en dat spreekt wél. Heb ook ooit mijn keuken in Annie Sloan duck egg blue geschilderd (de keuken zelf) bij een houten blad en witte achtergrond en dat was óók heel sprekend. Beide niet echt grijsgroen (zit naast groen ook blauw doorheen ook namelijk), maar die kleurdiepte zou ik erbij kiezen, niet té licht dus :j

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 08:37

Early dew is inderdaad te licht hierbij denk ik, heb een wat diepere / rijkere kleur nodig.

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 08:46

Mooie keuken Gaucho!!
Ik kan niet zo goed zien welke kleuren het zijn? Ik twijfel zelfs of ik een foto of artist impression zie :o Mijn ogen zijn dan ook pas net wakker :')

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 08:57

Een foto van een 3D rendering :') kleuren zijn metaal zwart en steigerwit. Dat steigerwit is wat warmer, anders steekt het wit heel erg af.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 17:23

Iemand nog tips voor de badkamer.... Boven op de kast stond eerst alle wasmiddel. Dit nu in het kastje onder de wastafel gezet. Maar nu is het zo "leeg".... _/-\o_

Afbeelding

Anja_Joost

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 17:29

Mooie hangplant op de hoge kast? Of zit er geen raam in de badkamer?

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 17:29

mooie nepplant(en) (ik ga er even vanuit dat er geen daglicht komt)

en ik zou ook een paar handdoeken op het kastje onder de wastafel leggen.
Omdat lelijke gat (lees zicht op de leiding) een beetje aan te kleden.

en ik zou kijken voor een grotere badmat.
Die kun je dan andersom leggen. Hij ligt nu zo uit de lijn ^^

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 17:50

Anja_Joost schreef:
Mooie hangplant op de hoge kast? Of zit er geen raam in de badkamer?

Nee. Helaas geen raam!

karin1985 schreef:
mooie nepplant(en) (ik ga er even vanuit dat er geen daglicht komt)

en ik zou ook een paar handdoeken op het kastje onder de wastafel leggen.
Omdat lelijke gat (lees zicht op de leiding) een beetje aan te kleden.

en ik zou kijken voor een grotere badmat.
Die kun je dan andersom leggen. Hij ligt nu zo uit de lijn ^^

Ik snap wat je bedoeld wbt wastafel kastje. Alleen dan iets in een bak oid, om de stof eventueel tegen te houden?

Geen raam dus inderdaad geen daglicht.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 18:19

Een mooie nepplant inderdaad :j

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 18:46

Mooie groene plant in een kurk pot op de kast, groene vierkante badmat of eentje van kurk, die grijze tegels groen verven of met plakplastic, andere/bijpassende wc-bril. Heb je ineens een hele andere badkamer :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 20:28

DubbelFun schreef:
Mooie groene plant in een kurk pot op de kast, groene vierkante badmat of eentje van kurk, die grijze tegels groen verven of met plakplastic, andere/bijpassende wc-bril. Heb je ineens een hele andere badkamer :)

Thanks
Ga eens googlen naar zo'n kurk pot.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 21:03

Of je plafond een kleurtje! :))

Arienette

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 22:21

Banyu schreef:
Thanks
Ga eens googlen naar zo'n kurk pot.

ik heb laatst in onze simpele badkamer een pakje pvc op de vloer gelegd, de wandtegels en de vloer in de douchecabine geverfd en op aliexpress een paar vrolijke mozaiekachtige statische stickers gekocht, het zit inmiddels al een paar maanden en het gaat niet los. (even buiten beschouwing laten dat we ook iets met een douchecabine en wastafel hebben gedaan)
Afbeelding