Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Serendipity1 schreef:[ [url=m/OOs473.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik denk dat hierboven dit idee bedoeld wordt. Dan hoef je het plafond niet bij te werken.
Jammer van de keuken, ik vind 'm juist super cute. Is hij in slechte staat?
Debbie schreef:_San87_ schreef:Ik vind m echt fantastisch. Maar ik snap ook dat je liever wat anders hebt
. Blijven de tegels wel?
Nou hij staat volgende week op Marktplaats hoor![]()
Nee de tegels gaan er ook uit, de keuken die ik gekocht heb is wit met een antraciet blad. Dat gaat vloeken dus!
oji schreef:Ik weet niet in hoeverre die tegeltjes achter de keuken "echte handgevormde witjes" zijn, maar als dat zo is loont het nog wel de moeite om die er voorzichtig uit te halen ipv met grof geweld. Die zijn bij een oude bouwmaterialen zaak flink geld waard.
Skippy01 schreef:Vooruit, in een tussenwoning snap ik dat ie eruit mag... Ik had dit zó kunnen uitzoeken (minus het snijwerk dan wel...) maar in mijn tussenwoning ben ik voor roomwit met houten blad gegaan. Landelijk genoeg voor nu
gaucho schreef:Vind die keuken ook mooi, maar zou 'm op ook niet in mijn tussenwoning zien, ook al heb ik een enorm grote open keuken
Ik heb gisteren wel een nieuwe keuken besteldwel geschrokken van de levertijd, maar dat geeft me wel genoeg tijd om over de styling na te denken.
[ [url=m/svK1XL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb een eiken vloer en grote eiken tafel met metalen onderstel die blijft. Ik wil eventueel wel een nieuwe buffetkast/ dressoir tegenover de keuken, nieuwe gordijnen en er moet uiteraard een mooi kleurtje op de wand achter de keuken, ik neig naar iets grijzig-groens.
Anja_Joost schreef:Mooie hangplant op de hoge kast? Of zit er geen raam in de badkamer?
karin1985 schreef:mooie nepplant(en) (ik ga er even vanuit dat er geen daglicht komt)
en ik zou ook een paar handdoeken op het kastje onder de wastafel leggen.
Omdat lelijke gat (lees zicht op de leiding) een beetje aan te kleden.
en ik zou kijken voor een grotere badmat.
Die kun je dan andersom leggen. Hij ligt nu zo uit de lijn ^^
Banyu schreef:Thanks
Ga eens googlen naar zo'n kurk pot.