@Puera: Geen Crassula Globularoides soort? Nou ja, ik zie wel hoe hij uitgroeit
Het plantje paste in ieder geval precies met een iets grotere pot dan het kweekpotje waar hij in kwam in mijn overpotje (handgemaakt keramieken koffiepotje
) Daar zat eerst mijn Hoya Heuschkeliana in, maar die is zit nu in een kweekpotje weer.Sugar-versie? Leuk plantje. Die gaat meer variegata bladeren ontwikkelen?
@Janine1990: Wel even showen hier hè? De kasjes werken goed. Mijn katten hebben nog geen plantje aangevreten
Maar ze doen het er ook goed in
Een aantal plantjes gaan als ze flink gegroeid zijn verhuizen naar een hangpot bij het raam is het idee en ik wil nog wat kleine plankjes aan de muur vlakbij het raam om daar ook wat plantjes neer te kunnen zetten. Naar mij onderweg een Disschidia Ruscifolia Varigated Million of Hearts stek en een Disschidia Ovata (watermelon)
En deze week ook 3 cactusjes gekocht bij de AH
Ik heb nog een leuke waxinelichthouder waar ook heel goed plantjes in kunnen. Denk dat ze wel veilig zijn voor mijn katten vanwege de stekels (dat kan je beide kanten op opvatten
)Van mijn grootmoedersstoel, o schoonmoedersstoel is het lees ik haha, die vanuit een kasje verhuisd is naar een plank boven de bank blijven ze tot nu toe ook af (die heeft dan ook enorme stekels...).

In het ene blad zit wat variegata, ben benieuwd hoe de nieuwe bladeren eruit komen te zien.
Hopelijk herpakt hij zich 

Eentje moet nog wortelen, hopelijk gaat die het goed doen! En de andere, de Dischidia Ovata is al wel geworteld, maar moet nog flink groeien, 2 blaadjes.
. Die groeit hard!

.