_Marinke_ schreef:Tink89 ja daar hebben we het al over gehad en weten ook wat er mogelijk is. We hebben namelijk al goed geïnformeerd naar die mogelijkheid omdat we van te voren al wisten dat er veel aangedaan moest worden en dat het volledig casco is. De verbouwing zelf en de kosten daarvan ben ik nog zo bang niet voor, het is alleen zo verraderlijk want in de prijs is al duidelijk rekening gehouden met het vele werk wat er nog in zit, maar ga je kijken wat zo'n verbouwing dan gaat kosten en wat die woningen straks waard zullen zijn. Dat is sowieso al een afweging..
Daarbij komt nog de indeling ervan, wat vinden wij belangrijk? Waar voelen we ons prettig bij? In eerste instantie zeg ik veel bergruimte, maarja daar tegen over staat weer relatief weinig 'leefruimte'. De ander heeft veel leefruimte maar heb je weer weinig bergruimte (grootse punten even tegen elkaar afwegend). Tis gewoon lastig haha.. eigenlijk te veel keuze.
Hou er rekening mee dat het makkelijker is om in een grote ruimte een kastenwand te maken die er mooi uitziet dan om een kastenwand te slopen en die mooi bij je kamer te trekken. Ik zou dus kiezen voor leefruimte. Als je wilt, mag je wel even de linkjes pb'en? Ik ben nu heeel nieuwsgierig