Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rebecca schreef:Is de beste tijd om te scoren nu
Werk op proef bij de slagerij ,,heb geen vlees (meer) nodig
Alwiene schreef:[naam] schreef:Is de beste tijd om te scoren nu
Werk op proef bij de slagerij ,,heb geen vlees (meer) nodig
Jij werkte toch laatst bij een varkensboer ofzo? Is dat niet goed gegaan?
Ik ben helemaal niet zo'n vleeseter, maar ook weinig vleesvervangers die ik lekker vind. Is altijd een beetje schipperen dus hier.
Maar ik baalde wel, want ik wilde graag nog wat kerstboombroden van de AH want die zijn zo lekker en alleen met feestdagen te koop. Maar mooi niet dat ze die nog hadden
C_arola schreef:Vandaar het stijgen van de melkprijs, dat viel mij ook op en ik dacht dat winkels zelf de extra's wouden pakken.
Gisteren voor 17,- vlees en brood met 50% korting gekocht bij een andere jumbo filiaal, dat scheelt enorm.
Ik ben alleen vergeten hoe je ook alweer producten gratis mee kan nemen? Het vlees had bijna allemaal de datum van gisteren.
Rampshellie schreef:Ooh en bij de Appie gourmet mini's 2+1 en 35% korting dus omgerekend €1 per bakje!
Alwiene schreef:Rampshellie schreef:Ooh en bij de Appie gourmet mini's 2+1 en 35% korting dus omgerekend €1 per bakje!
Ligt eraan wat ze oorspronkelijk kosten lijkt me? Die hebben niet allemaL dezelfde prijs toch?
Zag ze hier bij Jumbo Zuid 1+1 gratis. Maar had meer belang bij de gratis worst doordat er 1 over datum lag en zelfde voor de gesneden snijbonen
Oh en zelfde voor twee dikke stukken kaas. Ook over datum dus nieuwe van twee mooie merken ook nog eens!