Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Georgette schreef:Hierbij de foto's van onze oude en nieuwe badkamer
Oud:
[ Afbeelding ]
Nieuw:
[ Afbeelding ]
Morgen gaan we schilderen. Plafond, binnenkant deurposten en deuren, radiator en kozijn van het raam. Die steken nu allemaal beetje geel af.
Dabo schreef:Badkamer is zeker opgeknapt, Georgette!
Jammer dat je bezichtiging niet doorging, singasong, maar zieke kinderen gaan toch wel ff voor.
Nou dan mijn dag! Die was echt TOP!
Om half 11 werden we verwacht bij het huis in Vaassen voor de 2e bezichtiging. Daar weer rond gekeken, maar we hadden het natuurlijk toch al gezien heDus ik heb wat filmpjes gemaakt, wat kasten open getrokken, en een duidelijker beeld wat voor werk we er aan gaan hebben.. (niet zo heel veel dus hihi)
Daarna met onze aankoopmakelaar naar kantoor, en koffie gedronken, en gepraat over wat nu. Hij zou een bod uitbrengen, en ons dan bellen. Okee, prima. Wij weer terug naar Vaassen, want ik kreeg gister email van Alice, van stal BuitenVaassen, dat daar een plekje vrij komt per 1 April. Dus daar weer lekker rond gekeken, gekletst, en wederom een bakkie leut gedronken, en contract ondertekent, per 1 April is die stal voor mij(onder voorbehoud he). Ondertussen belde de makelaar.. het bod was niet geaccepteerd, ze deden een tegenbod van 6 duizend hoger. Ik wilde al zeggen accepteer maar haha, maar hij stelde voor terug te bieden, en het verschil te delen dan.
En.. die mensen gingen accoord! Dusssssssss we hebben een huis gekocht!! woeiiiiiiiiiiiii
Die mensen hebben zelf ook al wat op het oog, wat al leegstaat, dus als alles toch eens meezit (en dat deed het tot nu toe al!!) gaat het allemaal NOG sneller met de verhuizing!!
Woensdag aanstaande tekenen we het verkoopkontrakt van ons oude huis, misschien eind vd week al die van ons nieuwe!Poeh, ben er moe van
Super leuk en productief dagje gehad dus!
pmarena schreef:Waaaaaaaat...? 5500 euro voor een douchedeur, wastafel onderkast en een paar plavuizen op de vloer?? Volgens mij heb ik een paar andere dingen gemist dan?
Symbeami....niet weg willende huurders...enorm probleem voor een verkoop, in de categorie jarenlang slepende zaken als je pech hebt....hopelijk is er een oplossing voor te vinden