[Centraal]Bokkers op de woningmarkt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

avaluna

Re: [Centraal]Bokkers op de woningmarkt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 10:43

Hey, wat ontzettend leuk, dabo! Gefeliciteerd!

Tjee, wat vreselijk als je ergens toch nog in onzekerheid zit...., hoop toch echt dat het dan dinsdag definitief rond is voor jullie.

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 10:58

Dabo gefeliciteerd! Nieuwe huis ziet er heel netjes uit!

Georgette, badkamer is mooi geworden!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 11:52

thnx mensen, en ja, ons nieuwe huis kwam net voor de onze op de markt, en toen hadden wij hem al gespot... :D

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 14:54

Ik ben nu ruim een maand verder, hypotheek moet vrijdag officieel rond zijn. Inderdaad hopen dat ik dinsdag wat hoor, anders moet ik de makelaar bellen om om verlenging te vragen

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 17:46

super dabo, wat fijn dat het allemaal zo snel gaat! en dat je ook al een plekje voor je paard hebt! mooi huisje hoor.

Liselot.. ik hoop dat het allemaal op tijd rond komt!

openhuizendag doen we denk ik ook wel weer aan mee. niet dat er oooit iemand is komen opdagen, maar ja.. als je niet probeert he..

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 17:58

Georgette schreef:
Hierbij de foto's van onze oude en nieuwe badkamer :)

Oud:
[ Afbeelding ]

Nieuw:
[ Afbeelding ]

Morgen gaan we schilderen. Plafond, binnenkant deurposten en deuren, radiator en kozijn van het raam. Die steken nu allemaal beetje geel af.

Mooi resultaat!

Leuk huisje op het oog.

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 18:44

Geweldig Dabo, gefeliciteerd!! Leuk huis hoor en super dat je ook al een plek voor je paard hebt.

Open huizen dag wordt voor ons gewoon bepalen wat we gaan doen. Komt er helemaal niemand kijken, dan weet je ook dat er geen belangstelling is. In dat geval zullen wij denk ik ons huis uit de verkoop nemen en gaan we flink moderniseren.

(moeten we alleen nog de illegale schuurbewoonster weg werken... wat dus tot nu toe met geen mogelijkheid lukt)

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 18:47

Is dat een mens of een dier, Symbeami? :o

@Liselot: ik hoop dat het allemaal nog op tijd gaat lukken. Is vrijdag de overdracht..?

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 18:48

Een serpent.... (= soort van mens)

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 20:20

ow, dat is minder Symbeami.. sterkte daarmee..

Caballo77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 20:26

@Dabo. Gefeliciteerd met het nieuwe huisje!!

@Georgette. Super die badkamer. Mooi opgeknapt!

@Liselot. Balen van dat wachten op de hypotheek. Kan je adviseur niet voor jullie navragen wanneer jullie dossier staat ingepland? Dat heeft de mijne destijds gedaan en toen kregen we een datum en op die dag ook akkoord.

Hier kruipt het weekend echt voorbij. Het duurt me nu gewoon te lang allemaal. Alles is ingepakt en ik weet precies hoe het appartement wordt ingericht. Ik verheug me zo op het moment dat het echt van mij wordt!!

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 20:33

Zo, het schilderen zit erop. Alles mooi wit nu :)

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 11:16

Je foto's van de badkamer zien er super uit georgette! Mag ik vragen hoeveel het geheel nu heeft gekost??

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 16:16

Symbeami schreef:

Ben ik de enige die niet snapt wat hier aan de hand is? :+

Sayangki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 16:31

_Nelleke_ schreef:
Symbeami schreef:

Ben ik de enige die niet snapt wat hier aan de hand is? :+

Een huurder in een schuur die er nog uit moet als het verkocht wordt die niet wil vertrekken? Naar mijn weten is een serpent echter een slang.... Misschien een slangenmens?

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 16:52

Geen huurder in een schuur hoor, heb pb gestuurd. Dat was een beetje fout flapuit berichtje van de serpent.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 16:54

Haha duidelijk... :+

Heel naar zeg, symbeami :(:)

Nu weer ontopic.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 17:35

ik snap hem ook niet helemaal hoor Nelleke :')

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 19:59

_Nelleke_ schreef:
Je foto's van de badkamer zien er super uit georgette! Mag ik vragen hoeveel het geheel nu heeft gekost??

Dat mag. Alles bij elkaar heeft het zo'n 5500 euro gekost.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 21:58

Oeh *slik* wat een geld zeg. Maar het is wel erg mooi geworden. :)

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 23:44

Is ook een hoop geld... We denken hier alleen wel meer mee te bereiken dan 5500 euro te zakken in vraagprijs.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 08:10

Ja precies, dat is precies waarom wij ook de badkamer en keuken gaan aanpakken nu. :) Ik investeer liever het geld dan dat ik straks klakkeloos 15.000 in prijs zak.

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 08:29

Dabo schreef:
Badkamer is zeker opgeknapt, Georgette!

Jammer dat je bezichtiging niet doorging, singasong, maar zieke kinderen gaan toch wel ff voor.

Nou dan mijn dag! Die was echt TOP!
Om half 11 werden we verwacht bij het huis in Vaassen voor de 2e bezichtiging. Daar weer rond gekeken, maar we hadden het natuurlijk toch al gezien he :D Dus ik heb wat filmpjes gemaakt, wat kasten open getrokken, en een duidelijker beeld wat voor werk we er aan gaan hebben.. (niet zo heel veel dus hihi)
Daarna met onze aankoopmakelaar naar kantoor, en koffie gedronken, en gepraat over wat nu. Hij zou een bod uitbrengen, en ons dan bellen. Okee, prima. Wij weer terug naar Vaassen, want ik kreeg gister email van Alice, van stal BuitenVaassen, dat daar een plekje vrij komt per 1 April. Dus daar weer lekker rond gekeken, gekletst, en wederom een bakkie leut gedronken, en contract ondertekent, per 1 April is die stal voor mij(onder voorbehoud he). Ondertussen belde de makelaar.. het bod was niet geaccepteerd, ze deden een tegenbod van 6 duizend hoger. Ik wilde al zeggen accepteer maar haha, maar hij stelde voor terug te bieden, en het verschil te delen dan.
En.. die mensen gingen accoord! Dusssssssss we hebben een huis gekocht!! woeiiiiiiiiiiiii *\o/*
Die mensen hebben zelf ook al wat op het oog, wat al leegstaat, dus als alles toch eens meezit (en dat deed het tot nu toe al!!) gaat het allemaal NOG sneller met de verhuizing!!
Woensdag aanstaande tekenen we het verkoopkontrakt van ons oude huis, misschien eind vd week al die van ons nieuwe! ;) Poeh, ben er moe van :D
Super leuk en productief dagje gehad dus!

Succes woensdag! En gefeliciteerd met de verkoop! Dat zijn heel wat zorgen minder ;)

'Onze' kijkers komen nu morgen i.p.v. vrijdag. En vandaag krijgen we nieuwe verwarmingen beneden in de woonkamer, dat was al ingepland. Die waren echt aan vervanging toe. Nadeel is alleen dat er eentje verplaatst wordt en dat ik daarom vandaag nog een muur kan gaan witten. Die ziet er natuurlijk niet uit op de plek van waar de oude verwarming heeft gehangen.

Een 'serpent' is in mijn ogen een 'gemeen mens'.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 09:30

Waaaaaaaat...? 5500 euro voor een douchedeur, wastafel onderkast en een paar plavuizen op de vloer?? Volgens mij heb ik een paar andere dingen gemist dan? :P

Symbeami....niet weg willende huurders...enorm probleem voor een verkoop, in de categorie jarenlang slepende zaken als je pech hebt....hopelijk is er een oplossing voor te vinden :(:)

Voor de rest voor een aantal mensen een spannend weekje, hopelijk gaat alles goed qua hypotheken en overdrachten enzo :j

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 09:38

pmarena schreef:
Waaaaaaaat...? 5500 euro voor een douchedeur, wastafel onderkast en een paar plavuizen op de vloer?? Volgens mij heb ik een paar andere dingen gemist dan? :P

Symbeami....niet weg willende huurders...enorm probleem voor een verkoop, in de categorie jarenlang slepende zaken als je pech hebt....hopelijk is er een oplossing voor te vinden :(:)

Er zijn geen huurders in dit verhaal. Het is nog veel ingewikkelder.