we tenminste wat te onderhandelen.....
Wij hebben geen bezichtiging meer gehad.
Frustrerend hoor!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alja schreef:Oh dat vind ik ook wel erg onbeschoft zeggen
Zeg dan dat het niet is wat je zoekt ofzo..
bridgetF schreef:Alja schreef:Oh dat vind ik ook wel erg onbeschoft zeggen
Zeg dan dat het niet is wat je zoekt ofzo..
Precies, we waren echt heel verbaast over de reactie. Voelt ook echt als een belediging. Kijk dat sommige dingen misschien niet je smaak is, dat mag je best zeggen. Maar uitgeleefd, vind ik wel een heel gedurfde onfatsoenlijke uitspraak. Dat had wel op een andere manier gezegd kunnen worden. Ik denk dat, als ze dit uitgeleefd vinden, ze dan beter voor nieuwbouw moeten gaan of in een totaal andere prijsklasse moeten gaan zoeken. Dat zal vast en zeker anders een hele lange zoektocht gaan worden.
_Marinke_ schreef:Wij zijn ook wezen kijken, keuze uit 4 bijna dezelfde woningen maar gelijk ook heel anders.
Zo lastig om de voor en na delen tegen elkaar af te strepen, ook de kosten die erbij komen kijken. Zo heeft de 1 bv. erg veel bergruimte, is er gemakkelijk een grote badkamer te maken, heb je zonder al te veel aanpassingen mogelijkheid tot extra slaapkamer/kantoor/bergruimte. Maar daar tegen over staat dat je woonkamer wel klein is en zeer moeilijk om in te richten, keuken + eethoek is ook niet al te ruim. Indeling van de woning is wel het meest logisch eigenlijk.
De andere heeft weer fatsoenlijk de ruimte beneden voor woonkamer, keuken + eethoek. Maar een erg kleine hal (trap naar boven zit ook niet centraal in de woning in de hal). Op de 1e verdieping krijg je een wauw maar wat is dit apart gevoel, de indeling is niet gemakkelijk & logisch. Wel zijn er makkelijk 3 grote slaapkamers te maken, badkamer daar in tegen is wat kleiner maar wel ruimer te maken door het plaatsen van een dakkapel.
Beide hebben overigens ook een grote zolder waar ook nog een slaapkamer, extra bergruimte, kantoorruimte o.i.d. van te maken is. De andere 2 woningen vallen voor ons sowieso al af eigenlijk, die hebben we al weggestreept hihi.
Best lastig, enerzijds denk je ohh mooi ruim en veel mogelijkheden! Anderzijds als je aan het tekenen komt denk je ohh wat een enorm lastige woningen en wat klein eigenlijk.![]()
Zo de makelaar maar is op bellen, prijzen zijn op het eerste gezicht ook erg aanlokkelijk maar er moet nog zoveel aan die woningen gedaan worden als je dan uitgaat van aannemersprijzen dan moet er zeker wel 50 a 60 duizend (minimaal!) aan verbouwd worden. En dat meegerekend zijn die woningen dus wel weer erg prijzig.Lastig, lastig, dilemma's!