[Centraal]Bokkers op de woningmarkt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 16:18

Heb je mary poppins meubilair Zunzuncito? ;)

Zunzuncito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 16:32

Daar had ik nog niet aan gedacht :).
Het maakt toch allemaal niet meer uit...morgen, bij de eerste wandeltocht naar de bus, vriezen alle verhuizers ter plekke vast aan de bodem, zo koud is het hier nu; ik kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 iemand is geweest die vandaag een bezichtiging heeft gehad. Volgens mij hangt iedereen bovenop de kachel/verwarming/kat (een keer andersom).

juval

Re: [Centraal]Bokkers op de woningmarkt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 16:44

spannend singasong, ik zal voor je duimen!

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 18:21

juval schreef:
spannend singasong, ik zal voor je duimen!

Bedankt! maar het is een week uitgesteld. Ik had de makelaar vanmorgen gebeld omdat er hier 3 ziek zijn. Ik dacht dat die kijkers misschien helemaal niet wilden komen dan. En dat was ook zo. Nou zorgen dat het een week opgeruimd blijft :roll:

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 19:24

Hierbij de foto's van onze oude en nieuwe badkamer :)

Oud:
Afbeelding

Nieuw:
Afbeelding

Morgen gaan we schilderen. Plafond, binnenkant deurposten en deuren, radiator en kozijn van het raam. Die steken nu allemaal beetje geel af.
Laatst bijgewerkt door Georgette op 22-02-13 19:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 19:24

Wij gaan in april meedoen met de open huizen dag. We gaan alleen niet de vraagprijs verlagen, het schijnt als je vlak voor de open huizen dag de vraagprijs verlaagt, de kans heel wat groter is dat je verkoopt.
Maar daar beginnen wij dus niet aan, dan houden we geen onderhandelingsruimte over plus dan kunnen we nooit dat huis kopen dat we op het oog hebben. En aangezien wij geen noodzaak hebben om te verhuizen... we hebben nou eenmaal relatief veel grond en de weidegrond is niet zo in waarde gedaald. Mocht dan blijken dat er geen belangstelling is dan gaan we eens serieus nadenken of we het huis uit de verkoop halen.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 19:25

Weet je toevallig de exacte datum van de landelijke open huizen dag?

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 19:26

Georgette: Ziet er netjes uit! Wat je eventueel kan doen is nog een verticale handoek radiator ophangen, maakt het allemaal nog nét wat aantrekkelijker :)

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 19:26

Van de nvm makelaars is 6 april.

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 19:27

Ziet er zeker netjes uit Georgette!

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 19:28

Liselot, daar hebben we inderdaad aan gedacht, maar kostte behoorlijk veel extra. We hebben ervoor gekozen het zo te houden, maar em wel helemaal te schilderen.

Thanks Symbeami, zet ik alvast in m'n agenda. Voor die tijd wil ik eigenlijk geswichtst zijn naar een andere makelaar.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 19:30

via www.nl.hudsonreed.com zijn ze er al vrij voordelig, wordt ook gratis bezorgd. Misschien is dat iets?

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 19:36

De link doet het niet?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 19:44

Ik vind vooral het vloertje echt een hele goede keus zo +:)+

Radiator is nu wel opvallend ouderwets inderdaad. Ik heb zelf hele mooie antraciet design radiatoren via Marktplaats, waren ook heel goed te betalen :j

Zie ook bvb. http://www.dassie-radiatoren.nl/ is ook een leuke :)

Ik heb zelf als ik deze badkamer zo zie, erg de neiging om die douchecabine er uit te halen en gewoon van dat hele achterste stukje 1 lekkere ruime doucheruimte te maken :j

Dus als ik je koper was dan zou het vernieuwen van de deuren en radiator wellicht zonde geld zijn omdat ik dat er dan waarschijnlijk toch uit zou rossen :P
Laatst bijgewerkt door pmarena op 22-02-13 19:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 19:44

Anders ff zoeken op hudson reed via google. Heb je al designradiatoren voor 100 euro

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 19:46

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 21:25

Dank! Ik ga eens rondneuzen. Vinden jullie het écht storend zoals het nu is?

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 21:43

Ik vind het mooi opgeknapt Georgette!

Ik weet de reden niet waarom je het opknapt? Ben niet helemaal ingelezen in dit topic maar je kunt het de volgende bewoners nooit helemaal hun smaak maken. Misschien willen zij wel een bad en halen ze de douche er uit. Over die verwarming zou ik mij niet druk maken. Een mooi nieuw kleurtje doet ook wonderen!

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 22:54

Allereerst hadden we last van lekkage, dus wat dat betreft moesten we wel. Zoals je op de foto ziet was het ook wel erg gedateerd en door de jaren heen was het zodanig vies geworden dat je het niet meer schoon kreeg. Daarnaast staat het appartement te koop. Al met al vonden we het tijd voor een nieuwe badkamer, hopelijk verkoopt het daarmee beter. Ik denk dat mensen liever iets kopen met in dit geval een nueuwe badkamer, dan dat we 5000 euro zouden zakken in vraagprijs en een koper zelf een nieuwe badkamer er in moet laten zetten.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 23:44

Badkamer is zeker opgeknapt, Georgette!

Jammer dat je bezichtiging niet doorging, singasong, maar zieke kinderen gaan toch wel ff voor.

Nou dan mijn dag! Die was echt TOP!
Om half 11 werden we verwacht bij het huis in Vaassen voor de 2e bezichtiging. Daar weer rond gekeken, maar we hadden het natuurlijk toch al gezien he :D Dus ik heb wat filmpjes gemaakt, wat kasten open getrokken, en een duidelijker beeld wat voor werk we er aan gaan hebben.. (niet zo heel veel dus hihi)
Daarna met onze aankoopmakelaar naar kantoor, en koffie gedronken, en gepraat over wat nu. Hij zou een bod uitbrengen, en ons dan bellen. Okee, prima. Wij weer terug naar Vaassen, want ik kreeg gister email van Alice, van stal BuitenVaassen, dat daar een plekje vrij komt per 1 April. Dus daar weer lekker rond gekeken, gekletst, en wederom een bakkie leut gedronken, en contract ondertekent, per 1 April is die stal voor mij(onder voorbehoud he). Ondertussen belde de makelaar.. het bod was niet geaccepteerd, ze deden een tegenbod van 6 duizend hoger. Ik wilde al zeggen accepteer maar haha, maar hij stelde voor terug te bieden, en het verschil te delen dan.
En.. die mensen gingen accoord! Dusssssssss we hebben een huis gekocht!! woeiiiiiiiiiiiii *\o/*
Die mensen hebben zelf ook al wat op het oog, wat al leegstaat, dus als alles toch eens meezit (en dat deed het tot nu toe al!!) gaat het allemaal NOG sneller met de verhuizing!!
Woensdag aanstaande tekenen we het verkoopkontrakt van ons oude huis, misschien eind vd week al die van ons nieuwe! ;) Poeh, ben er moe van :D
Super leuk en productief dagje gehad dus!

Sayangki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 00:28

Wow Dabo! Dat is nog eens een opsteker in deze tijden! Alvast gefeliciteerd! Heb je ook een linkje van jullie toekomstige huisje? Ik ben wederom eruuuug nieuwsgierig :)

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 08:18

Georgette: het niet natuurlijk niet mega storend, maar denk wel dat zo'n designding het helemaal af maakt. Ziet er gewoon gelikter uit en mensen houden daar van. Als je zoiets voor een leuk prijsje kan doen zou ik er zeker over nadenken

Dabo: wow dat is snel! Gefeliciteerd joh!

Ik had een mailtje terug van de adviseur, hij had contact gehad met de geldverstrekker en zei weer dat ze het daar zo druk hebben en dat hij dus ook nog niets wist. Hij kon dinsdag weer bellen en dan hoopte hij meer te weten. *zucht* wil het gewoon eens rond hebben nu, word gek van die onzekerheid...

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 09:35

Dabo, super, gefeliciteerd! :)

Liselot, helaas, m'n vriend denkt er anders over en ergens snap ik het wel. Hoogstwaarschijnlijk hebben we toch wel wat kosten gemaakt bij de makelaar en we gebruiken het geld liever om van haar af te komen.
Balen dat het voor jou allemaal zo lang moet duren zeg!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 10:09

Sayangki schreef:
Wow Dabo! Dat is nog eens een opsteker in deze tijden! Alvast gefeliciteerd! Heb je ook een linkje van jullie toekomstige huisje? Ik ben wederom eruuuug nieuwsgierig :)

Jaaa tuurlijk heb ik dat! :) http://www.funda.nl/koop/vaassen/huis-4 ... rstede-24/
Zonder al die sneeuw is het nog veel mooier! :D

Oh Liselot, dat is wel irri ja. Hoe lang duurt dat nu al?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 10:17

Leuk huis, lekker de ruimte! +:)+

Staat die echt pas 4 weken te koop?

Super hoor, dankzij jullie kopers zijn er dan zo ineens 3 huizen verkocht :)

Liselot.... :(:) verschrikkelijk naar dat onzekere gevoel, het komt bij mij ook zo weer boven van toen wij in die situatie zaten, bah -O- Ik duim voor je dat het op tijd gaat lukken...