Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Narya schreef:Eerlijk is eerlijk, 6000 is een hoop geld om vreemden te gunnen, dus ik snap het wel.. wat ik wel sneu vond: mijn collega (denk alleenstaande jongedame) liep laatst een appartementje mis waar ze wel het hoogste bod had, maar waar de verkoper niet even een paar weken wilde wachten tot de hypotheek rond was.. investeerder kon het geld direct op tafel leggenAls ik ooit ga verkopen hoop ik dat toch anders te kunnen doen.
Nowiexx schreef:Narya schreef:Eerlijk is eerlijk, 6000 is een hoop geld om vreemden te gunnen, dus ik snap het wel.. wat ik wel sneu vond: mijn collega (denk alleenstaande jongedame) liep laatst een appartementje mis waar ze wel het hoogste bod had, maar waar de verkoper niet even een paar weken wilde wachten tot de hypotheek rond was.. investeerder kon het geld direct op tafel leggenAls ik ooit ga verkopen hoop ik dat toch anders te kunnen doen.
Ik heb inderdaad niet teveel in details verteld, maar mijn vriend is bevriend met kleinzoon van de ‘oude eigenaresse’. Dus het niet kennen gaat ook niet op.. beetje hetzelfde wat jij verteld: investeerder bood 6K meer, legt het zo op tafel en klaar is kees.
idinn schreef:Hopelijk komt er gewoon snel een regel dat je er zelf moet gaan wonen als je een huis koopt. En de verplichte voorbehouden om mensen te behoeden van hoge boetebedragen. Maar ja, in NL zoiets roepen is 1, het uitvoeren een heel ander verhaal