Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Queelens schreef:Veneta heeft geen fysieke winkel he? Ik vind dat wel erg jammer. Vind het bij gordijnen toch wel fijn om fysiek te kijken. Die stofjes die ik van veneta heb gezien kan ik niet op oordelen en op foto’s online zie ik toch minder goed bij dit soort dingen..
Wij zijn van de week bij de hema, praxis, leen bakker, kwantum en karwei geweest. Bij karwei wel twee mooie gezien maar mijn vriend is nog niet 100% overtuigd. Dus als iemand nog goede vergelijkbare tips heeft voor fysieke winkels..
DubbelDun schreef:Ik heb sinds kort de Soluna via Hornbach hangen en die zijn de helft in prijs ivm Veneta
Makkelijk op te hangen en zien er heel netjes uit... alleen dat kettinkje hangt wat rommelig
https://www.hornbach.nl/shop/SOLUNA-Duo ... tikel.html
https://www.veneta.com/designer-duo-rol ... t/7288/#pc
DubbelDun schreef:@Karijn: leuk idee... ga je hem dan op de deurposten vast maken ?? (kun je mooi een led achter doen
@Queelens: bij Hoprnbach kun je ze gewoon terug sturen als het niet bevalt.
Ik had de 'hout'tint besteld en een creme-witte, maar vond ze beide zo mooi dat ik ze allebei maar gehouden heb
noviceh schreef:Dat is opgeknapt margoooo! Ik zou alleen zelf de tv-kast en bank omgedraaid hebben![]()
Voor de lamp zijn mooie opties via google te vinden bij bijvoorbeeld ‘flexibele plafondlamp’ of ‘oplossing lichtpunt niet boven tafel‘.
Wij hebben trouwens als staande lamp van Ikea de Hektar. Ideaal! Deze heeft 3 lampjes die je onafhankelijk van elkaar kan verstellen en aan-/uitzet.
Queelens schreef:Veneta heeft geen fysieke winkel he? Ik vind dat wel erg jammer. Vind het bij gordijnen toch wel fijn om fysiek te kijken. Die stofjes die ik van veneta heb gezien kan ik niet op oordelen en op foto’s online zie ik toch minder goed bij dit soort dingen..
Wij zijn van de week bij de hema, praxis, leen bakker, kwantum en karwei geweest. Bij karwei wel twee mooie gezien maar mijn vriend is nog niet 100% overtuigd. Dus als iemand nog goede vergelijkbare tips heeft voor fysieke winkels..
CairnTerrier schreef:Weet iemand toevallig waar je deze staande lampjes kan bestellen/kopen? Heb overal al gezocht op internet, maar kan niks vinden.
Sting schreef:CairnTerrier schreef:Weet iemand toevallig waar je deze staande lampjes kan bestellen/kopen? Heb overal al gezocht op internet, maar kan niks vinden.
[ [url=m/rHgB2b.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kan je niet een geschikte standaard kopen en dan een los geschikt kapje erop zetten?