Orchideeën zijn mijn planten ook niet. Ik heb twee keer een kleintje gehad en dan in een grote glazen vaas (i.v.m. mijn katten) maar nee, werd steeds niks. Bij mijn moeder doen ze het wel goed in de keuken op de vensterbank.
Inmiddels vind ik ook andere plantjes leuker dus hou ik mij daar maar mee bezig
Mijn Hoya Heuschkeliana Variegata gaat er niet bepaald beter uitzien....

Wel maar uit het potje met korrels onderin gehaald en nu in een kweekpotje weer gedaan i.v.m. afwatering. Hij leek eerder verdroogd... Had wel water gehad van mij, maar niet veel i.v.m. wortelrot enzo... Ook een paar keer gesproeid... De Hoya Cortisii doet het nog steeds goed, staat nog in zo'n zelfde sierpotje. Ik heb daar nu de Mysterie Plant naast gezet, die paste precies met een 1 maat groter kweekpotje dan ik hem kreeg in het sierpotje (eigenlijk zijn het koffiekopjes).
Bij de Kringloop maandag nog 3 kleine sierpotjes op de kop getikt voor €0,90 samen

Toevallig waren er nog potjes in de aanbieding voor €0,20 per stuk. Daar twee van en nog een mat zwart potje. Eén potje is een mini hangpotje

Moet alleen nog een touwtje door.
Foto's van mijn nieuwe plantjes kan ik nog niet posten... Zal mijn vriend nog vragen even te kijken hoe en wat.
https://www.marktplaats.nl/v/huis-en-inrichting/kamerplanten/m2114972538-philodendron-caramel-marble-variegataMocht iemand nog geld te veel hebben....