Symbeami schreef:Waarom zou het nu niet meer doorgaan ralphw? komt goed hoor, maar kan me voorstellen dat je opgelucht bent als je morgen getekend hebt.
En Dabo nog proficiat! dat is wel super snel gegaan.
Dat duurt nog best lang Idefix, maar het vooruitzicht is leuk.
Mijn huis is wel vies, met de inloop vanuit de paardenstallen, een hond en een paar katten kun je het nou eenmaal niet echt spic en span houden. Plus dat ik niet zo'n huishoudelijk type ben. We hebben heel erg opgeruimd om het huis te koop te zetten en zijn er eigenlijk nog niet klaar mee. De kasten boven zitten nog te vol. Wij werken allebei full time en er zijn ook nog wat privé omstandigheden waardoor we weinig rust hebben. Maar mocht ik het verkopen dan zorg ik wel dat het zo schoon mogelijk opgeleverd wordt.
Oeps
Val ik nu ook door de mand? Hihi, ik ben ook niet zo'n poets. Liever lekker rommelen met beesten en kids, dan poetsen.
Maar nu was dat eerste huis van ons wel heel makkelijk. Zeker als je bedenkt, dat we er dus praktisch gezien alleen tv keken en sliepen.
Met 3 kids, 3 paarden en 2 honden is het allemaal wat moeilijker geworden.
Het vooruitzicht is super. We hebben 2 jaar kunnen nadenken over het eindresultaat, dus hopelijk hebben we overal aan gedacht.
Ralph: Da's echt erg. Dan zou ik me schamen! Wij hebben ons vorige huis ook niet spik en span achter gelaten. Daar zijn we praktisch uit gepest door de kopers. Maar toen nog heb ik het wel netjes gestofzuigd boven en de WC een keer doorgespoeld. Ik had alleen wel de rest van de schoonmaakspullen al verhuisd, omdat we heel snel over moesten. En op de laatste dag viel er echt niet opzettelijk een ei kapot op de vloer. Alsof ik hen die nog gegund had.
Ik wist ook al bij voorbaat, dat ze me toch voor vies zouden slijten, dan kunnen ze maar beter gelijk hebben.
Mijn ouders kochten ook een huis waar je beter niks in de keuken kon pakken. Huis was compleet uitgewoond door Polen. Die hadden er ook niks aan gedaan. Maar dat wisten ze toen ze het kochten. Dat was dus uitbreken en vernieuwen. Maar daardoor hadden ze het huis wel onder de prijs.
Cyrina: Doe jij dan ook om de zoveel tijd je meubels enzo ook verplaatsen? Mijn lief waardeert van mij, dat ik dat nauwelijks doe. hihi. Ik vind op zich verhuizen wel handig. Je ziet weer wat je hebt en je gooit weer eens wat weg. Onze zolder is het leegst. Zodra het daar heen gaat, gaan we ook al nadenken of het er ooit nog af komt. Dan gaat het meestal meteen weg.
Ik plan nu ook al. En we krijgen een flink huis en voor sommige dingen denk ik nu al: Oei... is het huis wel groot zat? Uitmeten op de tekening scheelt dan al een boel.