Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Steenbok12 schreef:Nou onze auto is net opgehaald met pech hulp. Remleiding is geklapt. Echt dankbaar dat het met wegrijden is gebeurd en niet op de snelweg e.d.! In dat opzicht bespaard doordat we geen heftig ongeluk hebben gehad. Wel afgesleept naar de garage nu en vervangend vervoer en reparatie. Dus ik ben benieuwd naar die rekening van de week
Faelynn schreef:Mij viel vooral op dat de uiterste in vliegtickets veel groter zijn geworden.
Paar jaar geleden nog naar Thailand geweest, rechtstreekse vlucht iets van €600, nu niet meer te vinden onder de €1000
Of heel veel overstappen en nog duur.
Maar vliegticket Londen was dan maar €22 euro bijvoorbeeld. Dat is wel heel goedkoop.
Ik ben inmiddels aangekomen in Ijsland, helder weer bij de landing, het voelde net of we op de maan landde, wat een bijzonder landschap
Varekaj schreef:Arctisch landschap is machtig eh
Wij zijn al even aan het kijken voor onze vluchten en konden niks vinden onder de €2000/persoon. En onze reismaatschappij is het wel gelukt. Denk dat er vaak nog wel opties kunnen zijn die je als "gewone" reiziger niet kunnen opsporen of veel moeilijker.
denice schreef:Tweedehands auto's zijn enorm in trek, heel veel nieuwe worden ook gewoon niet geleverd omdat er geen onderdelen zijn. Wij wachten al 1,5 jaar op onze uitgekozen zakelijke leaseauto..
Hopelijk ben je er voor die 720 euro een flinke tijd weer vanaf!
denice schreef:Vaak komen die dingen wel goed tegen die tijd, je hebt nog bijna een jaar. Hier hebben we keuze uit meerdere bso's, misschien jij ook? Ken je geen ouder die ook een dag per week haar kind moet brengen, wie weet kan je elkaar helpen en elkaars kind opvangen, scheelt iedereen geld.
Ik kan me voorstellen dat het stressvol is zo ja. Je wil het graag goed geregeld hebben.