Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
horsii schreef:Wat is er nu helemaal weinig aanbod hè.
Zit met smart op nieuw aanbod te wachten,nadat twee biedingen weer op niets zijn uitgelopen.
Ninus schreef:Hier wel ons (tweede) huis te koop gezet tussen kerst en oud en nieuw. Hebben we niet echt over nagedacht verder en aan de reacties te zien heeft het ook geen invloed, er staat gewoon weinig te koop, dus mensen zitten er bovenop.
Ik heb overigens wel ontzettend veel moeite met deze markt. 11 jaar geleden stond het 30K onder water en nu verwacht de makelaar een overwaarde van 50K. Eigenlijk vind ik het idioot, maar ja, we willen er ook wel vanaf en nu lijkt wel het moment. Ik gun het overigens wel aan een jong stel, dus ik heb de makelaar gevraagd om hier ook rekening mee te houden, we geven het natuurlijk niet weg, maar hoeven er ook niet rijk van te worden.
Fitzroy schreef:Tja, ik snap dat wel met erfgenamen. Mijn huis komt dus binnenkort ook te koop en ik ga echt voor de bieder met het hoogste bod zonder voorwaarden. En ik gun het juist bij voorkeur aan iemand zonder kinderen. Daar worden al mijn seniorburen wel blijer van.
horsii schreef:Ik gun onze woning wel aan starters. Hoef niet het hoogste bod maar ook niet het laagste.
Maar zolang wij zelf niets vinden kan ons huis heiaas de verkoop niet in.
Gaan de 17e zoek maand in.
Nowiexx schreef:Ninus schreef:Hier wel ons (tweede) huis te koop gezet tussen kerst en oud en nieuw. Hebben we niet echt over nagedacht verder en aan de reacties te zien heeft het ook geen invloed, er staat gewoon weinig te koop, dus mensen zitten er bovenop.
Ik heb overigens wel ontzettend veel moeite met deze markt. 11 jaar geleden stond het 30K onder water en nu verwacht de makelaar een overwaarde van 50K. Eigenlijk vind ik het idioot, maar ja, we willen er ook wel vanaf en nu lijkt wel het moment. Ik gun het overigens wel aan een jong stel, dus ik heb de makelaar gevraagd om hier ook rekening mee te houden, we geven het natuurlijk niet weg, maar hoeven er ook niet rijk van te worden.
Mijn complimenten voor deze instelling!! Dit mis ik zo erg. Wij zijn al een jaar opzoek, bieden flink over en grijpen telkens mis.
Een huis van een overleden vrouw, huis is al 3x afbetaald en is nu in handen van familie. Zit dus al z’n 150K overwaarde op, geen CV niks in die woning en alle muren konden blijven staan de rest moest verbouwd worden. Ik had er een hele motivatie bijgeschreven vanwege zwangerschap etc moeten wij het huidige huis uit.
Zijn ze voor een bod van jawel… 6K meer gegaan, huis wordt opgeknapt en uiteindelijk de verhuur in. Motivatie was op dat moment echt
Narya schreef:Eerlijk is eerlijk, 6000 is een hoop geld om vreemden te gunnen, dus ik snap het wel.. wat ik wel sneu vond: mijn collega (denk alleenstaande jongedame) liep laatst een appartementje mis waar ze wel het hoogste bod had, maar waar de verkoper niet even een paar weken wilde wachten tot de hypotheek rond was.. investeerder kon het geld direct op tafel leggenAls ik ooit ga verkopen hoop ik dat toch anders te kunnen doen.