Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DubbelDun schreef:@Meliaforever: het was een algemene opmerking. Jouw huiskamer, dus jouw ding
Ik vind het moeilijk om iemand advies te geven als iets niet 'mijn ding' isDe foto van JustOneBite ligt mij meer.
DubbelDun schreef:Ik zou er een klapdeur in maken. Dus pianoscharnier op de bodem, plank op maat (laten) maken en 2 magneetjes bovenin om de deur vast te houden .
Gewoon een ideetje...
[ Afbeelding ]
Phylos schreef:Ik heb een lelijke radiator in de keuken. Nu zit ik eraan te denken die te vervangen door een (niet te dure) designradiator. Maar welke? Heeft iemand van jullie zoiets of ideeën. Zo'n badkamerding lijkt me wat raar..
[ [url=m/JITddG.png]Afbeelding[/url] ]
DubbelDun schreef:Ik zou er een klapdeur in maken. Dus pianoscharnier op de bodem, plank op maat (laten) maken en 2 magneetjes bovenin om de deur vast te houden .
Gewoon een ideetje...
[ Afbeelding ]
Phylos schreef:Ik heb een lelijke radiator in de keuken. Nu zit ik eraan te denken die te vervangen door een (niet te dure) designradiator. Maar welke? Heeft iemand van jullie zoiets of ideeën. Zo'n badkamerding lijkt me wat raar..
[ [url=m/JITddG.png]Afbeelding[/url] ]
SuperAssie schreef:Monique, zijn die ook verduisterend? Dat is wel een keiharde eis namelijk. Ik slaap niet goed met te veel licht en rolluiken zijn helaas geen optie daar ivm tijdelijke oplossing.