En dat was ook geen klein huis
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joletjuh schreef:Dat is zo ja ralphtdw, toen mijn ouders een nieuwbouwhuis lieten bouwen dacht ik ook whaaaat is dit voor bejaardenwoning?!?! Maar toen de muren kwamen leek het gelijk een stuk groter
En dat was ook geen klein huis
Symbeami schreef:Je kunt het altijd proberen juval, waarom niet?
Mijn keuze zou zijn vloerverwarming met een pvc vloer die er inderdaad als hout uitziet. Veel makkelijker in onderhoud en net zo mooi als echt hout. Centrale verwarming er in en een houtkachel er bij als bij verwarming, maar ook daar is mijn vriend het niet over eens. Dus moeten we maar gewoon kopers vinden, kunnen die zich uitleven met moderniseren en wij gewoon naar een leuk ander huis
Symbeami schreef:idefix4 schreef:
Symbeami: Als dit huis voor jou bedoelt is wacht het. Ik ken hier een huis wat om die reden al 8 jaar te koop staat.
8 jaar?? Arme, arme verkopers, hoe veel is dat huis inmiddels niet in waarde gedaald??
idefix4 schreef:Pmarena: Ik zie dat jouw kookgebied apart is in de keuken. Waarom heb je dat gedaan? Bevalt dat je zo? (Ik mag binnenkort een keuken gaan uitzoeken vandaar mijn vraag)
Ik wil een open woonkeuken! Als ik kijk hoe wij leven, dan is een gesloten keuken onpraktisch. Wij leven graag in de keuken. Bij ons gingen de deuren tussen woonkamer en keuken er altijd direct uit!
Symbeami schreef:Waarom zou het nu niet meer doorgaan ralphw? komt goed hoor, maar kan me voorstellen dat je opgelucht bent als je morgen getekend hebt.
En Dabo nog proficiat! dat is wel super snel gegaan.
Dat duurt nog best lang Idefix, maar het vooruitzicht is leuk.
Mijn huis is wel vies, met de inloop vanuit de paardenstallen, een hond en een paar katten kun je het nou eenmaal niet echt spic en span houden. Plus dat ik niet zo'n huishoudelijk type ben. We hebben heel erg opgeruimd om het huis te koop te zetten en zijn er eigenlijk nog niet klaar mee. De kasten boven zitten nog te vol. Wij werken allebei full time en er zijn ook nog wat privé omstandigheden waardoor we weinig rust hebben. Maar mocht ik het verkopen dan zorg ik wel dat het zo schoon mogelijk opgeleverd wordt.