Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Cer schreef:Ja inderdaad, thanks!
Zit daar nog iets van garantie of wat als ze failliet gaan- bescherming of iets?
Needje schreef:Cer schreef:Ja inderdaad, thanks!
Zit daar nog iets van garantie of wat als ze failliet gaan- bescherming of iets?
Volgens mij niet.
Maar ze zijn super open over alles. Ze hebben ook vaak q&a’s en elke maand laten ze zien hoeveel er is geïnvesteerd en teruggehaald.
Ze zijn ook altijd snel met antwoorden op vragen die je hebt.
Maar beleggen is net zo risicovol natuurlijk. Daar kan je ook alles kwijtraken.
Maar ik heb niet het gevoel dat ik m’n geld kwijt raak bij hun.
Only time will tell.
PSvanLot schreef:Ik had hier wat gedoe met de hockeyclub. Er is daar al jaren gedoe met de contributie. Hebben een zeer matige financiële administratie en al jaren gedoe met contributie innen.
Nu hadden ze wat aanpassingen gedaan en werd er op 5 december contributie afgeschreven. 2x €230 voor de kinderen, €170 van mij en €380 van mijn man. Een goede €1000 euro.
Ik zeg tegen mijn man, dat is wel een hele rare datum om contributie af te schrijven? Zo net voor de feestmaand en aan het einde van het jaar, volgens mij had ik dit jaar al een keer betaald?
Ik eens terug gaan zoeken en de laatste contributie was afgeschreven april 2023, en de voorgaande in juli 2022. Heb het toch eens gestorneerd en er een mailtje aan gewaagd. 3x contributie in 1,5 jaar vind ik toch wel een beetje ruig.
Of ik het dan in januari wil betalen, ja doei met jullie, gewoon in april, zoals het in de statuten staat.
Snap dat ze allemaal gedoe hebben, maar dat ze het gewoon op orde houden ipv deze onzin.
PSvanLot schreef:Per zomerseizoen. Van maart tot november. In de winter is er zaalhockey, dat is voor de kinderen €80 pp, maar dat doen ze dit jaar voor het eerst niet. Zijn ook altijd zulke rottijden.
Ze judoën nu allebei, dat kost €90 per half jaar.
Maar de hockey valt me iedere keer weer tegen qua contributie, stick, kleding, schoenen etc wat ze ieder jaar daarvoor nodig hebben
tita schreef:PSvanLot schreef:Per zomerseizoen. Van maart tot november. In de winter is er zaalhockey, dat is voor de kinderen €80 pp, maar dat doen ze dit jaar voor het eerst niet. Zijn ook altijd zulke rottijden.
Ze judoën nu allebei, dat kost €90 per half jaar.
Maar de hockey valt me iedere keer weer tegen qua contributie, stick, kleding, schoenen etc wat ze ieder jaar daarvoor nodig hebben
Tja ik schrok van turnen mijn kind kost 125€ per kwartaal gaat dit jaar 8% omhoog
Moet minimaal 6 wedstrijden (15€ per keer) doen en dat is dan bixie niveau
Dit jaar mei horen we of ze door gaat naar divisie niveau
Reddingszwemmen kost 105€ per jaar![]()
Paardrijden vind ik achterlijk duur en dan elke les dat ik niet kan is jammer…. Zoals vandaag mijn kind is naar oma want wij moeten werken mag je niet inhalen.
Vind dat zo naar
PSvanLot schreef:Fitzroy schreef:Maar het staat denk ik nog steeds in geen verhouding tot paardensport
Nee maar daar heb ik wel iedere dag plezier van
Hier mogen ze 2x in de week 1,5 uur over het veld rennen. En in verhouding met voetbal vind ik het een in verhouding rete dure sport.