Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nielojram schreef:Ik heb dus vorige maand een nieuw contract afgesloten bij ANWB energie.
Ik zat met samengeknepen billetjes te wachten op de eindafrekening van GreenChoice, ik kon dagelijks mijn verbruik checken, en zag het in bepaalde maanden hoger uitkomen, maar de laatste maanden was het gelijk aan het te innen bedrag.
Maar dat ik zou moeten bijbetalen, zou ik wel verwachten..
Heb NIETS meer vernomen van GC.. Da's toch ook raar?
Ik kan helaas mijn verbruik van de afgelopen maanden niet meer zien op hun website omdat ik geen klant meer ben...
Nielojram schreef:Oh, dan wacht ik nog even 2 weken af
Nee, niets afgeschreven. Ik verwacht dat ik moet bijbetalen, dus ik ga even geen contact opnemen..
Slapende honden
Amira_ schreef:Wij krijgen ongeveer 700 euro terug en ons termijnbedrag is nu verzet naar 75 euro. Ik ga hem toch gewoon weer naar 100 doen denk ik, want afgelopen winter zaten we al regelmatig boven de 150 en met de nieuwe gasprijzen zullen we er wel helemaal boven gaan zitten.
chanicha schreef:Ik ben in december verhuisd naar een driekamer appartement en heb sinds februari de Toon hier dus kan dat nog niet goed zien, ik betaal 0,75305 voor gas per M3 en 0,13505 voor elektra dus dat scheelt ook.
Amira_ schreef:Wij krijgen ongeveer 700 euro terug en ons termijnbedrag is nu verzet naar 75 euro. Ik ga hem toch gewoon weer naar 100 doen denk ik, want afgelopen winter zaten we al regelmatig boven de 150 en met de nieuwe gasprijzen zullen we er wel helemaal boven gaan zitten.
Silvia schreef:Voor degenen die zich afvragen hoe het komt dat de CV gas verbruikt terwijl er geen warm water wordt gevraagd:
https://www.feenstra.com/zorgelooswonen ... om-en-gas/
Veel CV ketels hebben een voorraadje water wat ze op temperatuur houden zodat je sneller warm water hebt.
purny schreef:Amira_ schreef:Wij krijgen ongeveer 700 euro terug en ons termijnbedrag is nu verzet naar 75 euro. Ik ga hem toch gewoon weer naar 100 doen denk ik, want afgelopen winter zaten we al regelmatig boven de 150 en met de nieuwe gasprijzen zullen we er wel helemaal boven gaan zitten.
Hoe dan? Ik kom uit op een bedrag van over de 200 euro. Of heb je nog vaste oude tarieven?