Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BabiiVeeraa schreef:Fitzroy schreef:Ik zweer bij mijn steel/dweilstofzuiger van Philips. Zo fijn, ik doe beneden alleen nog maar met deze. Boven wel de stofzuiger met snoer omdat ik daar tapijt heb.
Ik dus ook! Was even een flinke aanschaf, maar mijn man vindt het iedere cent waard omdat ik nu ook vaker stofzuig hahaHier is het klassieke rollenpatroon omgedraaid, ik ben een enorme rommelkont en zie gewoon niet dat het vies is en mijn man is in de schoonmaak echt een Pietje precies
Sodera schreef:Ik woon in Ierland en hier is The Pink Stuff wat Dasty in Nederland is zo ongeveer.
Ik heb een potje staan met spul (is een beetje wax achtig) en een spuitfles voor de snelle klus.
Wat zou je verder willen weten?
HappyBuddha schreef:Misschien een hele stomme vraag maar ik ben heel benieuwd hoe jullie dit zouden aanpakken.
Wij hebben namelijk net een verbouwing achter de rug, en nu is de vloer van de benedenverdieping echt echt heel vies. Combi van stof en met natte schoenen er doorheen gelopen zeg maar. Morgen wil ik de vloer voor de eerste keer eens lekker schoonmaken (verbouwing is zo goed als klaar). Hoe zouden jullie dat aanpakken? Heb namelijk het idee dat ik haast voor elke vierkante meter schoon water kan gaan pakken en dat gaat me iets teveel tijd kosten . Het zijn trouwens plavuizen.
Banyu schreef:Welke schoonmaakmiddelen gebruiken jullie?