Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Zeker gezien ik zelf vegetarisch eet dus de supermarktpakketten al achterwege liet. Ik ga eens kijken of er hier in de buurt ook gebruik van gemaakt wordt, zou wel leuk zijn! Fitzroy schreef:Je krijgt producten die anders weggegooid zouden zijn. Bij de supermarkt kan dat vlees, zuivel, groente en brood zijn. De Lidl heeft een groentebox met groente en fruit. En bij de bakker krijg je brood, harde broodjes, gebakjes, hartig enz enz. Maar je weet van tevoren nooit wat je krijgt. Je moet in ieder geval 3 X de waarde krijgen. Dus een pakket dat je koopt voor 5,- moet producten bevatten ter waarde van 15,-.
Soms valt het mee, soms tegen. Je kunt dus ook dingen krijgen die je niet lust.
Varekaj schreef:Ik heb €350 naar de spaarrekening kunnen overboeken gisteren en dan komt vakantiegeld er nog aan, dat gaat daar ook grotendeels naartoe kunnen.
And it feels soooooo good

). Onderweg bij prachtige boerderijwinkel geweest, asperges, aardbeien, en wat cake-mengsels plus erg mooie schaal gekocht. Was best prijzig maar het is volgens mij wel allemaal erg lekker
en mooi. Kon het niet weerstaan. Vanavond mooi gedekte tafel

en je kan er niet vanaf halen met bankkaart. Er hangt daarom dus wel een gewone rekening aan. Dat maakt dat ik eerst online moet, naar de zicht overboeken en dan naar mijn gewone betaalrekening eer ik kan afhalen. Dat maakt dat ik al niet zo snel van de spaar wat afhaal. 
Kan ik weer een tijdje vooruit, denk dat ik iets van 10 shirtjes en 2 korte broeken had. 30% korting was best leuk op de al lage prijzen
Nu ben ik weer terug bij een maat die ik eerder ook had en daar heb ik nog kleding zat in.