Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Appelmoose schreef:Ik heb al even meegelezen, maar wil me toch melden in dit topic. Ik wil graag met mijn gezin (inclusief man, dochter, 2 katten, 3 kippen en een paard) de stap maken om van de randstad naar het oosten te verhuizen (voorkeur voor de Achterhoek; komt mijn man vandaan). En dan een vrijstaand huis/boerderij met ruimte voor ons paard (inclusief een maatje).
Onze eerste stap is het inschakelen van een aankoopmakelaar; alhoewel het ons derde koophuis zal worden, zijn we niet bekend met de markt in het oosten. En dan de maar hopen dat die ene boerderij met een stukje grond binnen ons budget te vinden is.
DanielleB schreef:Gefeliciteerd Ynskek!
@ Iloveiswan; kun je aan de advertentie niet zien hoe het huis is? Op het laatst weet je wel een beetje als het huis stuk goedkoper is, dat er dan ook heel veel aan moet gebeuren. Vaak staat in de advertentie wel of er enkelglas is etc en of het een klushuis is. Anders inderdaad budget bijschaven, als je wel een huis wilt wat eigenlijk meer af is.
Fitzroy schreef:Wij hebben ook 3 makelaars laten komen. Er zat bij ons zelfs 2 ton tussen de waardebepalingen![]()
Toch met de duurste en hoogste in zee gegaan en dat betaalt zich uiteindelijk toch uit. Die andere makelaars zaten met hun vraagprijs al veel lager dan wij er nu voor gekregen hebben.