[VOLG] The final project

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-22 22:17

Balko schreef:
Ohhhh genieten wordt dat!!!
Beentjes omhoog en relaxstand aan

Heb je al foto vd babykamer??

Naar schatting is die vrijdag af, ben nog hout aan het beitsen.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 08:21

lrm schreef:
Balko schreef:

Naar schatting is die vrijdag af, ben nog hout aan het beitsen.

Natuurlijk, nog een kleine 3 weken te gaan en jij bent nog aan het beitsen.

Meis echt petje af voor je!
_/-\o_

Ik hoop dat je vanaf dit weekend echt met zwangerschapsverlof kunt gaan.

Selina

Re: [VOLG] The final project

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 08:27

Ben jij menselijk? Nog 3 weken _O-
Ga jij nou maar lekker op je schommelbank zitten met een boekje en een colaatje, je hebt het verdiend.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 09:16

Selina schreef:
Ga jij nou maar lekker op je schommelbank zitten met een boekje en een colaatje, je hebt het verdiend.

Helemaal met het weer de komende tijd :')

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 10:31

Selina schreef:

Dat kan toch niet, de babykamer is nog niet klaar, dan zou ik ook geen rust hebben hoor. :D

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 10:50

Jeetje, ik zou wel een beetje van jouw nesteldrang willen, maar dan zonder dat hele zwanger zijn gebeuren :+

Wat verzet jij veel werk zeg. Voor mij te veel stenen in de tuin maar de veranda's vind ik prachtig.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 15:55

We blijven onszelf hier herhalen: WAUW <3
Wat een droompaleis maken jullie ervan, Laura! Echt zware bewondering er voor!

Op naar een fijne kraamtijd met een gezonde jongeman erbij <3

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-22 21:30

Haha het helpt voor mij echt om lijstjes te maken, dan blijf je gewoon gaan tot het lijstje af is!

Heb voor volgende week allemaal lekkere massages en dingen geboekt dat ik niets hoef. Maar met 30+ graden ik weet niet of ik dan sowieso iets had gekund haha.

Nou de babykamer, niet helemaal geworden wat ik wou. Maar ben verder prima tevreden, leuk kamertje geworden!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Met plexiglas een kijk luikje gemaakt in het "wrak"

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

savieraloverJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 21:34

Niet helemaal geworden wat ze wilde maar wel tevreden. Meid understatement of the year voor je zelf. Wat is die kamer gaaf geworden! Vind mijn eigen slaapkamer nu erg saai die van je kind is veel leuker _O-

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-22 21:48

Ja ik weet niet, ik had het anders in mijn hoofd. Heb wel 10 keer iets veranderd, weg gehaald opnieuw gedaan maar het zag er gewoon niet uit zoals ik het in mijn hoofd had.

Ik vind hem heel leuk hoor! Alleen mijn hoofd had het anders in gedachten wat je niet lukte haha. Dus met dat idee gevaren: ik ben blij hoe het eruit ziet haha

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 21:54

Scheelt dat het je baby aan z’n reet zou roesten hoe het eruit ziet :)) Maar ik snap je wel. Vind het mooi geworden! Gaaf dat stuurwiel zo.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 19:57

En nou lekker relaxen tot aan de bevalling? Voor zover dat lukt met 40 graden buiten en een dikke buik, ik hoop voor je dat jullie airco hebben!

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-22 20:56

Daphara schreef:
En nou lekker relaxen tot aan de bevalling? Voor zover dat lukt met 40 graden buiten en een dikke buik, ik hoop voor je dat jullie airco hebben!

Tja tja ik denk dat jullie me ondertussen iets wat kennen, stil zitten dat gaat hem toch niet worden. Ik doe wel ietsjes rustiger.

Het huis is schoner dan ever na een paar dagen lekker poetsen. Dus weer naar buiten gegaan. Begonnen met wat extra paddock platen. We hebben twee paddocks nog zonder platen liggen. Die zijn in de winter ook het droogste, maar daar is het budget nu niet voor over. Wel kwamen we wat puntjes tegen: bij het hooi wordt aan de ene kant gegraven en de andere kant is te beroerd om een pas te lopen om te poepen. Dus daar willen we voor de winter wel wat aan veranderen. We hebben het deel uitgegraven en 65m2 toegevoegd dat alles incl poepplaats wel matten heeft. Dan kan het tenminste niet verder zakken of troep worden.

Het is natuurlijk nu niet met grind en alles ingevuld maar helpen gaat het vast. Ben heel benieuwd hoe dit zich houd en of dit ook goed gaat. Volgens sites wel dus we gaan het zien. De illusie dat het net zo goed zal zijn hebben we niet. Maar beter zal het zeker zijn.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Je ziet de ruif al zakken naar het gat

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn man vond me net een dikke vrachtwagen chauffeur die de hele dag worst eet. Thanks denk ik??

Hij maakt de foto extra charmant ook.

Afbeelding

Alsof we niets hebben gedaan... Hij staat weer.
Afbeelding

Daarnaast gaan we natuurlijk bijna het dak van de schuur doen. Alle producten zijn binnen, in september/oktober gaat het eraf en erop. Dus nu alvast de stallen schoongemaakt om op te lopen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voornamelijk mijn man aan het werk geweest. Ik heb alleen maar lopen klagen wat hij beter kon doen als dikke vrachtwagen chauffeur.

En we proberen de schuur binnen leeg te krijgen. Ook om het erf weer voor de 100ste keer opruimen. Dit keer hout! Morgen laatste spulletjes en dan gaat het weer naar de stort.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Baby valt er wel bijna uit
Afbeelding

We hebben ook heerlijk foute filmpjes gemaakt. Zulke tiktok dingen dus over een paar maand als de schuur af is kunnen we lachen.

Balko

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 21:01

Ik ben 22 weken (vd 3e) maar kan nu al nauwelijks lopen, en dan zie ik jou buffelen!
Respect hoor!!!
Wat maken jullie er toch wat moois van.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 21:02

Waarom verbaast me dit niet. Weet je wel wat een stoel is en hoe die werkt? :D

Marrit89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 21:03

Wàt een werk verrichten jullie. Iedere keer heb ik weer diep respect. Dit naast een baan, bedrijf, huishouden, kind(eren). Petje af! Wij redden dat iig niet met deze combi _/-\o_

Leuke opmerking van je man :') Leeft hij nog? :=

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-22 21:15

Ben savonds wel verrot. En doe soms nu een dutje tussendoor. En goed nieuws: ik heb mezelf getrakteerd op een annet:

Afbeelding

Dus ik probeer uiteindelijk steeds ietsjes minder te doen. We zijn nu al echt enthousiast, mijn man zei direct misschien wat sparen voor een grasmaaier Henk? Dat wordt een doel voor volgend jaar.

En nog even een mooi fotootje van een before and achter schoonmaken van voegen, kun je nagaan we zijn niet binnen met schoenen, ik dweil al 2x in de week en stofzuig elke dag. Het lijkt iets vertekend door licht inval, maar het is echt super schoon geworden na wat uurtjes op de knietjes.

Afbeelding
Afbeelding

Ik probeer echt te zitten. Maar ik verveel me zo snel joh niet normaal. En we willen nog zoveel, en buiten kan Loek zo lekker der ding doen dan ga ik niet op een stoel er naast zitten haha. Ik weet het ik verzin elke keer wel weer iets om toch in de benen te komen. Maar nu die schuur straks weer mag ontwerpen ben ik zo hyper altijd.

En over mijn man.... Tis denk ik niet voor niks dat ik gister sushi kreeg. Toen hij het zei zag je hem al nadenken holyf...... Ik heb een probleem. :')

Marrit89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 21:35

Ah, Annet! Die van ons heet No-No. Vraag me niet waarom.. Ik vind het ideaal. Dweilen doet hij trouwens hier niet meer nadat ik de vloer kon schrobben omdat het vuil ophoopte. Nu alleen stofzuigen en dan dweil ik zelf erachteraan.

Jeetje wat heb je een eer van je schoonmaakwerk! Heb je de honden in huis? Dat helpt ook met vies maken.

Slaap je nog wel goed? Ik was de laatste weken van de zwangerschap echt verrot omdat ik niet kon slapen. En sliep ik dan eindelijk dan schopte de baby mij wakker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 22:15

Jeetje :') Weet je zeker dat er geen twee in zitten? Hahaha, je man heeft wel humor, ik zou zo'n foto ook zeker gemaakt hebben.

Wat een goede stappen weer! Dit is echt by far m'n favoriete topic om te volgen :j Bijna jammer dat het straks echt een keer klaar is! Maar dan verzinnen jullie vast wel weer iets :+

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-22 22:22

Marrit: dat ga ik in de gaten houden! Tot nu toe heel blij. We hebben alleen honden in huis in de avond, in de woonkamer. Dus eigenlijk niet hier. Maar ja ook onder sokken zal vuil zitten, tis natuurlijk een looproute en voegen pakken natuurlijk al wel snel vuil mee.

Ik slaap slechter als bij de eerste. Nu ben ik wel zo'n 2/3 keer per nacht op plaspauze. maar ben eigenlijk te verrot denk ik om wakker te liggen.

Renee: ik hou nog steeds rekening met eentje. En ik moet ook wel om hem lachen hoor. Lekker eerlijk.

Wees gerust, na de schuur liggen er nog heel wat plannen klaar. Ik heb een tekening voor een b&b gemaakt, love it. Maar ik weet dat het geld al lang en breed op is als de schuur klaar is. Dus we sparen lekker door!

Victory-Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 22:37

Verdorrie zeg, jij hebt meer energie in je pink dan ik in mijn hele lichaam. Wat een werk verrichten jullie en wat wordt het allemaal prachtig!

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-22 21:54

Baby zit er nog in. Dan gaan we door.

Omdat het dak er nog niet op ligt en we dus na de bouwvak werden geplaatst (wanneer dan? Als jullie het weten dan wij ook. Dat is oliebol als je iets uit handen geeft altijd)
Hebben we besloten om de verdieping eruit te halen. Ik dacht slim: op MP met het spul. Veel reacties en eentje wou het eruit halen en dan mocht hij het hebben. Wij geen werk hij blij.

Nou daar kwam die aan, mini koevoet in de hand. En zich natuurlijk gruwelijk verkeken op het werk. Hij heeft een meter gedaan en is naar huis gegaan haha. Ja ik kom wel terug.... Not.

Dus manlief de steiger op, verdomme laat iedereen is zien wat mannen zijn. En hij ramt het er natuurlijk zo uit. Ja met heel wat zweet hè. Maar dat kan die knapperd.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En een tijdje terug hadden we een fietspad gemaakt, en nu een mooi hekje ervoor!

Hondjes en kindjes veilig.

Afbeelding
Afbeelding

Even puin er weg halen, nieuw grasje zaaien en klaar.

Maar niet deze dagen... Te warm pfffff ogja en te dik ...

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-22 22:07

Jemig even een klusje tussendoor pfffffff maar lekker bezig hoor.

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 17:54

lrm schreef:
Balko schreef:

Naar schatting is die vrijdag af, ben nog hout aan het beitsen.[/q823uote]
,ihvsjx8

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-22 22:42

Moderatoropmerking:
Dit bericht en de daarop volgende reacties met quote worden -bij uitzondering- verwijderd. TS zal hier tzt vanzelf een update plaatsen.