Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selina schreef:Uit nieuwsgierigheid voor degene die al een huis hebben: hoelang duurde jullie zoektocht?
Solleke_Noah schreef:Selina schreef:Uit nieuwsgierigheid voor degene die al een huis hebben: hoelang duurde jullie zoektocht?
Wij hebben in etappes gezocht. Toen mijn vriend uit huis ging, hebben we ongeveer een half jaar gezocht naar een koopwoning en dan is hij toch maar gaan huren, bij gebrek aan iets leuks om te kopen. Hij heeft drie jaar gehuurd en toen zijn we gaan samenwonen in een huurwoning. In de tussentijd bleef 'k altijd wel rondkijken, maar niet erg intensief.
Na enkele maanden samenwonen wilden we toch eigenlijk wel graag gaan kopen. Dus de zoektocht een standje hoger gezet.
Ik denk dat we al bij al 1,5 echt intensief gezocht hebben, en zeker een 40-tal huizen zijn gaan bekijken. Maar van twee huizen echt overwogen een bod te doen, waarvan één van de twee het geworden ismaar we zochten wel iets voor de paarden aan huis en da's niet zo dik gezaaid.
Tijdens onze zoektocht wel de vreemdste huizen tegengekomen. Eentje zonder badkamer/wc, oud vrouwtje waste zich in een ijzeren teil en poepte in de tuin (gat in de grond met plank over)Ook een huis zonder aansluiting op de waterleiding of riolering. Daarom wel extra blij met ons mooie huisje nu
dodyg schreef:wij hebben net ons bod gedaan bij de makelaar
kan niet wachten tot we iets horen
huis valt eigenlijk qua vraagprijs prima in budget maar een beetje minder is altijd meegenomen
hoe lang duurt het gebruikelijk tot je antwoord krijgt op een bod??
Selina schreef:Solleke_Noah schreef:
Wij hebben in etappes gezocht. Toen mijn vriend uit huis ging, hebben we ongeveer een half jaar gezocht naar een koopwoning en dan is hij toch maar gaan huren, bij gebrek aan iets leuks om te kopen. Hij heeft drie jaar gehuurd en toen zijn we gaan samenwonen in een huurwoning. In de tussentijd bleef 'k altijd wel rondkijken, maar niet erg intensief.
Na enkele maanden samenwonen wilden we toch eigenlijk wel graag gaan kopen. Dus de zoektocht een standje hoger gezet.
Ik denk dat we al bij al 1,5 echt intensief gezocht hebben, en zeker een 40-tal huizen zijn gaan bekijken. Maar van twee huizen echt overwogen een bod te doen, waarvan één van de twee het geworden ismaar we zochten wel iets voor de paarden aan huis en da's niet zo dik gezaaid.
Tijdens onze zoektocht wel de vreemdste huizen tegengekomen. Eentje zonder badkamer/wc, oud vrouwtje waste zich in een ijzeren teil en poepte in de tuin (gat in de grond met plank over)Ook een huis zonder aansluiting op de waterleiding of riolering. Daarom wel extra blij met ons mooie huisje nu
Oh help![]()
Spannend Dodyg! Zou wat zijn, als je na een week een huis hebt
Selina schreef:Wij hebben volgende week een tweede bezichtiging gepland.. Benieuwd of die wel doorgaat
Huis dat we als allereerste bezocht hebben, maar die viel tegen. Moest veel meer aan gebeuren dan dat je zou denken aan de foto's. Onlangs zijn ze in prijs gezakt dus nu is er ruimte om gewoon iemand in te huren en het allemaal mooi te maken dus nu gaan we nog een keer kijken en kijken of we dat gaan doenLigging van het huis is opzich prima en ik vond het best een leuk huis, baalde toen dat er nog zoveel onderhoud in zat.
dodyg schreef:wachten duurt zoo lang.. zouden vandaag reactie krijgen op ons bod..
heb ook geen geduld!! ben in staat om te bellen dat ik de vraagprijs wel betaal whaaa..