Nog eentje om de dag mee af te sluiten dan.. En dan lekker douchen (nog steeds samen staand in het zitbad
) en dan lekker op tijd naar bed!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) en dan lekker op tijd naar bed!
Als Gerard zo doorgaat hoeven jullie nog maar weinig van het dak te laten vervangen
Hij kan het gewoon zelf

en met wat passen en meten de boel aangesloten.. Gerard probeerde eerst de buis in te korten met een reciprozaag maar dat was niet echt een succes... Weet nu wel dat al mijn vullingen nog vast zitten, ik hield namelijk de buis vast haha. Daarna maar met een ijzerzaag verder gegaan, maar die was zo bot dat hij volgens mij meer met warmte werkte dan dat hij echt zaagde.. Maar het is gelukt, en nu is er vuur!!!!

het is een is fabrieks klok en Gerard moet die even ombouwen zodat hij zonder moederklok loopt (hij moet elke minuut een pulse hebben)
KarinvdM schreef:Waren de plannen van de nieuwe kruising al bekend toen jullie dit kochten?
Ik vind het best heftig wat er in jullie voortuin gebeurt... Jullie hadden in het dorp zelf zo'n mooi plekje (vind ik).

:Liselot schreef:Heel gaaf al zeg, en wat een licht inderdaad!
Wat gaan jullie met de ruimte van de oude keuken doen? Trekken jullie die nog bij de woonkamer aan?
komt onder andere zijn ps4 te staan met een bank en tv, zodat hij kan gamen zonder dat ik last van hem heb hihi.. En onze flipperkast kan daar ook mooi staan.