Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
!

Tanya schreef:TS, ik zie jou nergens zeggen dat je het zou melden als er een verandering was. Wij bokkers zijn gewoon geïnteresseerd in hoe het gaat aflopen, maar hoe jij erop reageert komt erg geïrriteerd over. Natuurlijk is dit echt een rot situatie, maar we leven met je mee

dus dan zou het voorschotbedrag gewoon voldoende zijn. Ik ga sowieso naar de geschillencommissie stappen (als ik het goed zeg?) mocht er helemaal niks uit kommen, maar er moet wel iets uit komen, kan niet anders. Ik heb gewoon weg niet zoveel verbruikt, dat is net zo onmogelijk als dat ik nu de straat oversteek en word aangereden door mijn prins op het witte paard
lifaya schreef:Ja maar het verbruik wat ik sinds ik het controleer heb verbruikt is niet vergelijkbaar met het verbruik wat ik zou moeten hebben volgens de meterstanddus dan zou het voorschotbedrag gewoon voldoende zijn. Ik ga sowieso naar de geschillencommissie stappen (als ik het goed zeg?) mocht er helemaal niks uit kommen, maar er moet wel iets uit komen, kan niet anders. Ik heb gewoon weg niet zoveel verbruikt, dat is net zo onmogelijk als dat ik nu de straat oversteek en word aangereden door mijn prins op het witte paard
bigone schreef:lifaya schreef:Ja maar het verbruik wat ik sinds ik het controleer heb verbruikt is niet vergelijkbaar met het verbruik wat ik zou moeten hebben volgens de meterstanddus dan zou het voorschotbedrag gewoon voldoende zijn. Ik ga sowieso naar de geschillencommissie stappen (als ik het goed zeg?) mocht er helemaal niks uit kommen, maar er moet wel iets uit komen, kan niet anders. Ik heb gewoon weg niet zoveel verbruikt, dat is net zo onmogelijk als dat ik nu de straat oversteek en word aangereden door mijn prins op het witte paard
Geschillencommissie zal je terugsturen dat je eerst de meter maar moet laten ijken (mocht je dat niet van plan zijn) als er geen verklaring komt uit onderzoeken dan komt de geschillencommissie in beeld.
ik doe het alleen in de juiste volgorde. Als er niks uit de ijking komt dan pas ga ik naar de geschillencommissie.