Dat is niet op te ruimen, overal ligt stof...gelukkig wordt volgende week de vloer geschuurd en geolied... Die wordt grijziger... En de muur aan de linkerkant wordt dunker grijsbruin...
hartstikke leuk als je het zo ziet ...maar het komt echt in elementen binnen en nu moet ik ook nog apart het snoer aanschaffen...dat kan je natuurlijk overal kopen maar ik dacht lekker apart....(lekker veel werk dus) pppfffff
Ik zat te denken,aangezien ik een heel gat in de muur heb van de gang (door de hond ) om er lambassering te plaatsen. Maar het is een kleine ruimte met hele kleine stukjes muur,dus denk zelf dat het niet echt mooi gaat worden. Omdat je dan meer van die houten panelen tegen de muur krijgt ipv dat je mooi die bewerking ziet. En zit ook nog met een kachel in de gang(etje) waar ik achter langs zou moeten.
Kentaro
Geplaatst: 27-02-13 13:33
Is het dan misschien niet handiger om er een dunne plaat voor te maken en het dan opnieuw te behangen/verven/stucen??
Ja zat ik ook al aan te denken,maar omdat de muur ook niet zo super netjes is en ik er geen granol over wil doen. Zat ik vanmorgen dit te bedenken hihiih
Kentaro
Geplaatst: 27-02-13 13:39
Dan plaatje op het gat, muur met egalisatiespul helemaal glad maken en er op doen wat je graag wilt Ik vind lambrisering erg mooi, maar het maakt zeker kleiner!
Ok hihih dan moet ik dat maar uit me hoofd zetten hihihi. Maar goed dat ik het hier vroeg,maar als het nog kleiner maakt dan heeft het al helemaal geen nut. Het halletje is al klein. Dankje wel. Dan toch maar voor een dun plankje gaan. En verven wil ik toch alweer van de week alweer nieuwe kleuren kaarten gehaald. Maar kom ik er ngo niet helemaal uit,want neig toch weer terug naar de kleur die ik had.
Kentaro
Geplaatst: 27-02-13 13:57
Wat je ook zou kunnen doen! Je muur mozaiken!! Dat kun je dan net zo rustig/druk maken als je het zelf wilt!
moonsparkle
Geplaatst: 27-02-13 14:02
Afgelopen zondag hadden ze bij ons bij de kwantum de actie per 100 euro 25 euro korting. Ik heb gordijnen op maat laten maken, een rails gekocht en ook twee 4 seizoen dekbedden. Die dekbedden waren 25,- p.s. Maar hadden we door die actie gratis.
Moonsparkle, van die actie hebben wij ook flink geshopt... Kregen 250 korting
Kentaro
Geplaatst: 27-02-13 14:29
Zo dan!! Dat is nog eens leuk shoppen
Oja, bij de Expo in Zoetermeer (stadshart) hebben ze 50% korting op het gehele assortiment en 70% op de schilderijen!! (ze hebben niet heel erg veel meer, maar misschien voor de mensen daar uit de buurt nog leuk om even te gaan kijken?!)
Wij hebben uiteindelijk toch een booglamp gekocht voor boven de eettafel Ben errruuug benieuwd hoe die gaat staan.....
Kentaro@ Je bedoeld dan die kleine steentjes? in verschillende kleuren te koop.
Aah was dat het bij de kwantum ik zag bij ons al een rode loper en ballonen en had echt zo iets wat is dit hihih Wel leuke kortingen dan.
Kentaro
Geplaatst: 27-02-13 21:13
Dat kan, maar je kunt zelf ook 'scherven' maken. Je kunt het met een figuur erin maken, maar ook niet. 1 kleur of meerdere kleuren! (via google kom je echt de leukste ideeen daarin tegen!)
Dit zou nog gaaf zijn,maar dan in een andere kleur
Zo iets maar dan net een ander patroon is ook nog wel gaaf,en de rest eromheen geschilderd.
Maar denk wel dat me halletje daar te klein voor is en dat het te druk word + dat ik niet zo heel crea ben om dit te maken. En als ik eruit ga moet ik het hier kaal weer opbrengen dus denk niet geheel makkelijk verwijderbaar.(niet dat ik op kort termijn hier uit ga)
Oh ik ben niet zo van de mozaïek. Ben altijd bang dat ik er snel zat van ben en dan ben je het niet zomaar weer kwijt. Doe mij maar een gewone muur die ik snel even kan schilderen
Ja ik had eerst ingedachten met me gang om hem weer opnieuw te schilderen, en dan bij mijn kapstokhaakjes dit patroon eromheen schilderen; Maar moet nog kijken hoe ik aan dit patroon ga komen,want los uit de pols word niet mooi.
En dan boven de haken een kast met 2 0f 3 vakken waar ik rietenmandjes in kan doen voor de hand schoenen/sjaals enz. Zo iets ongeveer maar dan eigenlijk alleen de kast met mandjes;
Maar opzich is zo een kapstok ook wel leuk hihiihhi.
Pff waarom is een mens nooit een klaar met zijn huis,zo wil ik ook weer kijken voor nieuwe lampen en deze set verkopen(hoop in zijn geheel)
Oh zo'n kapstok heb ik ook Die hangt alleen in de hal bij de voordeur en daar gaan we nooit naar buiten dus daar hangt nog steeds niks op
Ik heb een Jack update........ Zijn pootje is nog stuk Ik heb er voor gekozen om contact op te laten nemen met een orthopeet en dan wil ik weten wat hij er van zegt en wat de genezingskansen voor het pootje nog zijn. Als die in mijn ogen te laag zijn of het weegt niet op tegen de kans van slagen dan zal ik er voor kiezen het pootje te amputeren. Maar niet voordat ik alle mogelijkheden voor herstel onderzocht heb