(voor beide eerst even voorkoken
)Ben een stille meelezer!
We hebben op dit moment voor 3 personen 60 euro per week voor eten. Is elke week wel een uitdaging
Zeker omdat er 2 echte vleeseters zijn en geen rijst of aardappelen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
Marley schreef:manzano schreef:
Klinkt lekker!!!! Receptje???
Ken je de pasta met spinazie en knoflook roomsaus (of bakje paturain)
Spinazie vervangen door broccoli
Koken tot je met een klein vorkje nog maar een beetje weerstand hebt als je in de broccoli prikt. En in de oven is alleen maar totdat de kaas naar jouw zin genoeg gesmolten is, heeft verder geen functie meer om de broccoli te garen. Alleen snotgekookte broccoli is sowieso geen aanrader vind ik
Roselie schreef:Bienotje klinkt lekker
Hoelang kook je de broccoli en hoelang/hoog in de oven?
De rest ook bedankt voor alle tips en recpten
Verder nog sperziebonenrecepten?
. Zelf vind ik het lekker als het nog net wel een beetje structuur heeft, maar niet meer keihard is. Rauwe broccoli met een saladedressing vind ik ook heel erg lekker als rauwkost! pimmetje222 schreef:Zap, voor hoeveel personen is dat?
Ik heb net een lijstje zitten maken voor de komende week. Nu zal ik niet zoveel geld kwijt zijn na mijn grote inkoop van vorige week.
En vaak maak ik die een dag van te voren (op drukke dagen met zwemles etc) en dan is opwarmen genoeg.
Heb nu een stijltang gekocht voor 7 euro. Bij de kapper wilde ze me er eentje aansmeren van 120 euro. Eerst dit maar proberen.
1 pakje cordonbleu's heb ik in de vriezer gedaan, de andere eten we van de week. Vanavond maak ik Boboti, daar had ik het gehakt en de champignons voor nodig (rest hadden we al in huis). Van de week maak ik ook een keer pasta of wraps, want ik heb nog een groene paprika liggen en dan kan ik mooi het restje champignons en een deel van de tomaten gebruiken. Alleen dan moet ik er nog wat groente bijhalen, want ik wil dan graag gelijk voor 2 dagen maken. Maar goed, aangezien we geen weekmenu's maken, kan het ook maar zo weer anders lopen
. Want als ik het nu ga kopen voor 'gewoon' is het wel goedkoop, maar geen besparing, want anders had ik helemaal geen chips gekocht
.