Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jargeau schreef:carmenbrum schreef:Wij gaan lootjes trekken, en ik moet iets verzinnen wat ik wil hebben. €25.
Ik zat al te denken aan de cupcakemaker, ervaringen? Nog meer leuke ideeen om te vragen?
Ik heb de cupcakemaker sinds kort. Super handig en makkelijk. Er komen wel maar hele kleine cupcakes uit, maar dat vind ik niet erg. Uit een pak waar er 12 uit zouden komen, haalde ik er met dit ding 35!! uit. Daar waren ze op mijn werk heel blij mee.Die kregen wat over was.
Jargeau schreef:carmenbrum schreef:Wij gaan lootjes trekken, en ik moet iets verzinnen wat ik wil hebben. €25.
Ik zat al te denken aan de cupcakemaker, ervaringen? Nog meer leuke ideeen om te vragen?
Ik heb de cupcakemaker sinds kort. Super handig en makkelijk. Er komen wel maar hele kleine cupcakes uit, maar dat vind ik niet erg. Uit een pak waar er 12 uit zouden komen, haalde ik er met dit ding 35!! uit. Daar waren ze op mijn werk heel blij mee.Die kregen wat over was.
FuGeLiCu schreef:Heb die cupcakemaker nog nooit gebruikt, maar denk idd niet dat de siliconenvormen hierin kunnen. Action heeft ook hele leuke papieren cupcakevormpjesDie kunnen er zeker weten in en kosten ook bijna niks.
Djilna schreef:Die kleine fietslampjes van 99ct waren er afgelopen zaterdag bij ons wel weer. Meteen 1 meegenomen. En een oplaadbare staaflamp (handig op wedstrijd/in schuilstal/in auto/enz)