Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(wel aardig aan de prijs
)
) en die gaat ook alleen zijn gang. De muren beneden behangen doet een neef en die is geloof ik 2 of 3 dagen bezig, maar dan is ook minimaal 1 van ons ook in het huis aan het klussen. 
):
.
! Heb zelf toevallig gister het sleutelkastje gehaald bij de intratuin, nadat we vrijdag een akkefietje met sleutels hadden en ik daardoor dus geen sleutels voor mijn werk had
. Meteen een oplossing voor gezocht haha.
.
, maar.... hij hangt
. Helemaal netjes en ben er blij mee. Lelijk ding verstopt achter het linkerdeurtje, rechterkastje is nog leeg maar komen vast allemaal prullaria in haha.
. Vriendin van mij heeft het ook als achterwand bij haar keuken, maar voor mezelf vind ik het toch net te druk. Vind het echt súpergaaf hoor, daar niet van, en het staat ook ontzettend gaaf bij haar verder heel rustige keuken, maar het is toch wel boem, in your face zeg maar. Ik zou zelf voor een paar stroken gaan, of inderdaad een rand.
.
...
Cardy schreef:@ Yv_ : wat een leuk sleutelkastje! Ikea kastjes hihi... Drama soms met in elkaar zetten.
Anders kijken bij de woonexpress voor kussens? Daar hebben ze echt heel veel!
Jullie maken het mij overigens niet makkelijk hoor met de mozaiek hihi... Nu twijfel ik nog meer.
Aan de ene kant vind ik helemaal mozaiek erg mooi, maar dus bang dat het te druk wordt.
Anderzijds een strook horizontaal of verticaal (achter kraan) een strook mozaiek en de rest een grote tegel. Maar wordt dan wel mooi? En welke kleur?