Ik vind het zo jammer dat ik de folders van de hele week pas op dinsdagavond krijg. Wil graag weten waar wat op de folder is als ik op maandag al boodschappen ga doen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Ik weet niet of deze tip er al staat maar ik heb onlangs de ultieme bezuiningstip ontdekt.
Bij de Jumbo kun je namelijk gratis boodschappen doen. Elk artikel met de datum van vandaag of morgen kun je gratis meekrijgen. Kost wat moeite om elke dag naar de winkel te gaan, maar kan een hoop schelen. Vooral de zuivel, verpakte groenten (macaronigroenten/roerbakgroente e.d.), vlees en verse sappen doen het goed. Elke keer raak
ad0rey0u schreef:Krijg je die gratis mee? Niet met 50% korting fzo? Ik struun wel altijd voor de 35% bij de AH haha
steenbok1980 schreef:Hier is sinds woensdag de Lidl geopend. Gisteravond maar even gaan buurten. Merk dat het vooral op de vers (groente en fruit) spullen erg veel scheelt met wat ik anders bij de ah kwijt zou zijn. Ik weet alleen niet of dit zo blijft, of alleen een reclame is geweest? Vroeger ging ik vaak naar de markt, maar dat is niet meer zo goedkoop helaas.
Marije_jiplover schreef:Dat per vel keek ik wel eens na maar uitlek gewicht niet... handig zon bezuinigings topic..zonnebloem18 schreef:Fijne supermarkten hebben het trouwens gewoon op de kaartjes staan.
Ze hebben bij ons o.a. per rol, kilo, liter enz er op, alleen bij de aanbiedingen niet.
Zo zijn de zakjes hagelslag hier duurder als een pak hagelslag van het eigen merk.
Je moet niet kijken naar de prijs per verpakking maar op gewicht want de ene verpakking is 500gram terwijl een ander 450 of 350 gram is.
Dan ga je bij de Jumbo dus ook nat, als je die kaartjes geloofd.
Ik ging laatst witte boontjes halen, bij het Jumbo huismerk was de prijs per kilo uitgerekend op het totale gewicht, bij die van de Hak op het uitlekgewicht. Leek dus enorm te schelen, omdat je dus van Hak veel minder kreeg, immers het uitlekgewicht bij potgroente is het gewicht zonder het vocht, dus minder.
Heb het zelf uitgerekend voor beiden het uitlekgewicht en het scheelde net 2 of 3 cent. Dus beter altijd zelf narekenen.
Hetzelfde geldt overigens ook voor toiletpapier, daar moet je niet alleen per rol, maar eigenlijk zelfs per velletje narekenen, omdat in het ene pak rollen zitten met 300 vel en in het andere van 200 vel, bijv.
Dan hoop ik dus wel dat het pak met 200 vel per rol goedkoper uit is...